Hallooo! Ik ben al weken opzoek naar een muts die ik nergens kan vinden! Het is een muts die een beetje naar achtere hangt. Wie weet welke ik bedoel? Ik kan er ook geen plaatje van vinden want ik heb geen idee hoe die mutsen heten Als jullie adresjes hebben graag! alvast bedankt!
Ik zie weleens meisjes die ermee lopen.. Effe kijken want het is best moeilijk uit te leggen vind ik! Hij zit wat strak om je voorhoofd en hangt uiteindelijk naar achtere waardoor je dus een stukje muts hebt hangen achter
jaaaaaaaa maar die zijn net wat te overdreven maar die bedoel ik ja.. alleen stop ik daar niet zoveel haar in hahaha
Heel erg bedankt voor de link. Ik zie er wel 1 die ik ongeveer bedoel maar in het bruin.. maar het komt wel in de buurt!! zijn ze dan nergens in de stad te koop
ja zo kun je ze ook noemen hahah maar die bedoel ik indd.. ik ben daar ook al wezen kijken.. ga vandaag nog maar een keertje terug dan
Zoek ik ook al een tijdje haha, bij de V&D hebben ze wel zoiets maar net niet helemaal Laatst had Katja Schuurman ook zo een op he? (nu nog dat bos haar dr onder dan ben ik helemaal gelukkig )
het zij afzakmutsjes krijg je overal wel vooral bij H&M hebben ze leuke! Heb er eentje met een strikje echt lief