Ik gebruik ook niet mijn echte naam. Niet omdat ik iets te vergebergen heb, maar zou niet willen dat een bekende er via dit forum achterkomt dat we proberen zwanger te raken. Ik vind het veels te leuk om mensen straks te verrassen met het nieuws. Misschien als ik straks zwanger ben en mijn omgeving weet het ook, dat ik dan mijn naam in mijn echte naam verander.....
Marieke is ook niet mijn echte naam. Ik wil ook liever een beetje anoniem blijven. Wat ik wel heb gedaan is toen ik merkte dat mijn beste vriendin ook meelas op dit forum, heb ik me wel aan haar bekend gemaakt Zo blijkt ze ook een beetj eop de hoogte van mijn wel en wee en hoeven we elkaar niet steeds te bellen Verder heb ik al wel andere kennissen van mij ontdekt, maar ik laat het zo. Zij weten niet dat ik hier post en ik spreek hen er niet op aan...
Ik heb er ook geen moeite mee, sowieso schrijf ik hier alleen dingen omtrent zwangerschap, moeder zijn en de dagelijkse dingen. Prive dingen zoals ruzies enz bespreek ik liever in real live, maar dat is per persoon verschillend. Kan mij voorstellen als je bezig ben met zwanger raken liever anoniem wil blijven, gelukkig biedt internet voor iedereen een eigen keuze hierin.
Ik vind het ook niet erg als iemand mij zou herkennen hier. De meeste die ik ken weten toch wel dat ik hier actief ben Daarom dat ik gewoon onder mn eigen naam ben enzo.
Ik schrijf (nog) niet heel actief mee en ben daarom niet bang om herkend te worden, maar het is toch al een keer gebeurd! Een vriendin van mij herkende mij aan mijn boeken keuze uit een ander topic uit de lounge...... Maar ik heb ook voor haar niets te verbergen. Zij is nu 6 maanden zwanger en kon er dus gelijk rekening mee houden dat ze het geslacht van haar kindje niet hier bekend maakt, wordt een verrassing! En we bespreken sommige topics samen, ook leuk!
Toevallig zit mijn schoonzusje hier ook en dat wisten we eerst niet van elkaar. Pas toen het ter sprake kwam, kwamen we er achter.... Ook voor haar heb ik totaal geen geheimen, maar ik zal het nooit zomaar aan iemand vertellen dat zij hier zit!
mijn naam is niet mijn naam en mijn leeftijd en bvb huwelijks datum vertel ik niet om t voorkomen herkend te worden... wil gewoon niet dat mensen weten dat we er mee bezig zijn of als het raak is collega's ofzo t eerder weten dan familie....
Ik heb dat niet echt, maar soms als ik wat informatie vrijgeef over mijzelf dan heb ik dat gevoel een beetje, maar aan de andere kant interesseert het mij ook niet. Ik geef sowieso niet veel priveinformatie weg op fora.
Haha kom ik je toch weer ff tegen . Ik hou me niet heel bewust anoniem hier, maar let inderdaad wel op met zoiets als het geslacht van de kleine dat ik dat hier niet neer knal. Maar heb verder ook geen geheimen ofzo.
Een beetje anoniem blijven vind ik wel fijn, maar aan de andere kant houd ik er altijd wel rekening mee dat mensen me zouden kunnen herkennen en op erg persoonlijke topics reageer ik gewoon niet.
Er zijn een paar mensen hier op het forum die ik persoonlijk ken, soms wel irritant dan zet je iets neer en dan wordt je een paar minuten later gebeld van he wat lees ik nou
haha grappig ik zat er gister nog aan te denken over de mensen hier of ze wel herkent willen worden kwil zelf liever niet bekent worden ik woon in utrecht en daar zijn echte roddel tantes drom gebruik hier me 2e naam van me voornamen je weet maar nooit ik heb niet echt bijzondere geheimen ofzo, maar stel iemand herkent me en gaat een heel verhaal lope rond babbelen dat zou ik niet zo prettig vinden, omdat het al een x eerder gebeurt is xxx
Het zou me eerlijk gezegd niets uitmaken als mensen mij hier herkennen. Iedereen weet dat wij bezig zijn met zwanger worden, ook gezien het feit dat het hier moeilijk gaat en ik daar vanaf het begin af aan heel open over ben geweest. Als mensen in mijn omgeving het leuk vinden om mijn berichtjes hier na te pluizen: veel plezier ! Maar ik sluit niet uit dat mensen dat doen. Het forum komt nogal regelmatig ter sprake in gesprekken met mensen om me heen. Wie weet zoeken ze me hier wel op . Groetjes, Josien
Ik ben helemaal niet bang om herkent te worden maar áls iemand me herkent, wil ik wel weten wie het is, zo nieuwschierig ben ik dan ook wel weer
Grappig dat sommige meiden wel bang zijn om herkend te worden en dus een andere naam gebruiken....maar dan wel een foto van zichzelf/kind in hun avatar of banner hebben staan....
hoi Heb er helemaal geen moeite mee als mensen me zouden kennen/herkennen hier en gebruik ook mijn echte naam. Heb niks te verbergen
Als ik niet herkend zou willen worden, had ik beter m'n echte naam kunnen gebruiken dan m'n nicknaam. Haha, de naam die ik hier gebruik, gebruik ik al *jaren* overal op het internet, dus iedereen die me ook maar een beetje kent (of dat nou in het echte leven is, of alleen via internet) weet dat ik bij deze nicknaam hoor Maar ik heb dan ook niets te verbergen. Ik trek me er niet echt wat van aan of er mensen meelezen of niet. Als ze een mening van mij lezen over een prive situatie die ze niet aanstaat, kunnen ze me daar best over aanspreken, maar dat wil niet zeggen dat ik daarom van mening verander... Overigens weten de meeste mensen in mijn omgeving wel dat ik op een forum over zwangerschap zit, maar ik heb nooit iemand vertel welk forum precies (maar goed, zoals gezegd: mijn nicknaam is zo bekend bij mensen in m'n omgeving, dat als ze zouden willen, dit makkelijk zouden kunnen opzoeken)