bang om herkent te worden

Discussie in 'De lounge' gestart door tweeling, 6 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Ja, dat viel mij ook al op ;).

2. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik heb ook niks te verbergen. de naam loopy gebruik ik ook bij een ander forum en via de websiteknop kom je op mijn persoonlijke site. Iedereen weet dat ik graag zwanger wil worden dus als er een bekende meeleest vind ik dat niet erg.

3. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ja wat betreft die avatar. Die is megaklein en als je niet heel bekend bent dan herken je haar denk denk ik niet eens. Ik heb hem dan toch maar weggehaald.

4. Niet meer actief

dat weten we niet tenzij je het ons vertelt lijkt me

5. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ik heb wel op een gegeven moment mijn foto weg gehaald. maar verder bruik ik nog vaak mijn voornaam hier en vertel alles gewoon. indien het voorkomt dat iemand mij herkent en mij er mee confronteerd vraag ik mij af wat ze zelf hier doen toch? ik heb het met een collegaatje gehad die het nodig vond in mijn leven te duiken en die heeft het mij dan ook verteld dat ze wist dat ik op het forum was. daar maak ik geen porbleem van mij ze confronteerde mij met dingen die ik had gezegd. dan ben je echt schijnheilig in mijn idee. dat heb ik haar ook gezegd en ik vertrouw haar nergens meer in. maar dit neemt niet weg dat ik hier doe en laat over mezelf wat ik wil. ZIJ is fout door in mijn priveleven te snuifelen.

6. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik had een foto in mijn profiel, maar heb die weer weggehaald...bij nader inzien zou ik toch niet willen dat mijn omgeving weet dat ik bezig ben om zwanger te worden. Maar als het eenmaal zover is, en het is goed, heb ik niks meer te verbergen hoor, dan mag iedereen het weten 8)

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb niks te verbergen, mijn naam was alleen al vergeven bij de gebruikersnamen.

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik heb ook een schuilnaam, en heb m'n woonplaats en geboorte datum niet ingevuld.
    Pas heb ik ook foto's van m'n zoon uit m'n album gehaald.
    Ik weet dat er een bekende hier wel eens op zit, maar ik weet niet of je weet wat m'n nickname is.
    Maar heb niet echt geheimen.
    Toen ik net zwanger was vond ik het veel enger.
    Had ik echt zoiets van straks herkend iemand me, en dan?

9. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik gebruik gewoon mijn echte naam en ook mijn woonplaats e.d. zijn bekent. Dat iedereen hier alles kan lezen wat ik post is logisch en dat weet je vt voren, daarom zal ik dingen die ik echt niet wil delen ook niet op internet zetten.

10. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Oo nee, ben niet bang om herkend te worden.

11. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Ik ook niet, en als ze over je willen l*llen doen ze dat toch wel ;)

12. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Off topic:
    Ja, via de diëtiste! Door mijn schildklierproblemen was afvallen bijna onmogelijk en daarnaast heb ik ook nog eens een lading lastige voedselallergieën, dus het leek me goed om naar een diëtiste te gaan. Door een streng dieet en bijzonder veel lichaamsbeweging is er dus nu 16 kilo af. :-D Jippie!

Thanks voor het compliment!

13. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik heb foto's in mijn album staan...zal best wel eens herkend worden als op dit forum een buurvrouw/kennis/whatever zit...interesseert me eigenlijk helemaal niet, heb niks te verbergen :)

14. sim

sim Niet meer actief

och niet bang om herkend te worden, maar ik heb geen foto's van mezelf in mijn album..

werk nu in een babyzaak en vraag me wel eens af bij sommige dames van goh, misschien klets ik in mijn vrije uurtjes wel met jou haha..

15. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Vind het niet erg om herkend te worden. Maar hoop alleen dat de mensen die mij eventueel herkennen nog even hun mond houden. ;)
    Ben eigenlijks wel benieuwd wie mij herkend heeft ... dus pb me maar. :)

16. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Gebruik ook gewoon mijn eigen naam en gegevens. Meld hier gewoon niks wat ik te prive vind.

17. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik ben er niet bang voor. er zitten maar weinig mensen die mij kennen her op het forum en dat zijn er maar 2 ofzo.

18. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    ik vind het niet zo erg
    ben blij met wie ik ben en ben trots op mezelf dus vind het niet zo erg als mensen de berichten lezen als mensen me kennen

19. Monica87

Monica87 Lid

7 jan 2008
    62
    0
    0
    moeder
    soest
    he dorpsgenootje ;)
    ik ken je niet hoor maar woonde ook in hilversum tot twee maaden geleden :D

20. Ik begon hier een kleine twee jaar geleden héél anoniem te schrijven, maar inmiddels is van die anonimiteit niet veel meer over... :) :) :)

Ik schrijf het meest bij de decembermama's 2006 en voor de bevalling hadden we allemaal nog zo'n lekker anonieme zwangerschapsbanner, maar na de bevalling gingen de meesten over op banners met foto's en werd er een baby website geopend, waarvan de naam onder al je berichten zichtbaar is. Inmiddels ken ik alle mama's van dit topic persoonlijk (écht waar, geen enkele uitgezonderd)! We hebben al een aantal meetings gehad en met een aantal mama's is ook 'in het echt' een vriendschap ontstaan. Nu plaatsen we zelfs foto's van onszelf in de berichtjes, dus hoezo: lekker anoniem schrijven op een forum... :)

Nu moet ik er wel bijzeggen dat ik het héél in het begin van mijn zwangerschap wel prettig vond om lekker anoniem mijn zorgen en zo van me af te schrijven, omdat toen nog bijna niemand wist dat ik zwanger was. Ook wanneer je 'aan het proberen' bent, kan ik me voorstellen dat je liever niet hebt dat de 'hele wereld' weet op welke dagen je aan het klussen bent ;) !

Deel Deze Pagina