ik wil liever ook anoniem blijven, zou het niet echt leuk vinden als iemand mij herkent. ik vind het namelijk prettiger om gewoon mijn mening te geven en neer te zetten wat ik wil zonder dat ik iemand daar mee kwets. ben trouwens wel al een lerares tegengekomen op t forum , maar ik ga niet expres al haar berichtjes ofzo lezen.
Ik schrijf onder een andere naam maar niet een andere woonplaats of geboortedatum, als iemand mij herkent zou ik het niet erg vinden. ik probeer ook niet al te veel prive dingen te schrijven.
Ikzelf niet. Maar ik wil wel de naam van vriendjelief vermijden en noem hem daarom steeds J. Hij is bekend en als iemand mij herkent als zijn partner, dan weet al snel een groot deel van NL het terwijl mijn moeder niet eens weet dat we bezig zijn Mochten we zwanger raken, dan zal ik ook pas na d eerste 12 weken met een geruster hart zijn naam kunnen noemen. Al zal ik altijd proberen het geheim te houden hier
iedereen heeft het over herkend worden wat betrefd zwanger worden enzo... maar er worden ook regelmatig topics geopend over familie schoonmoeders...ik heb er net een geopend over een vriend en ik zou niet graag willen dat zei dat leest vandaar dat ik soms wel eens denk als ze me maar niet herkennen
Wat zijn jullie nieuwsgierig naar die J! Ik ook hoor haha. Hopelijk weten we over een paar maanden wie het is. Maar ik wil hier liever ook niet herkend worden, heb namelijk altijd heel hard geroepen dat ik geen kinderen wil, dus als ik dan zwanger word is het een grote verassing voor mn familie.
hmmm ik weet alleen een Julian Thomas die een Kim als vriendin heeft nou hopen dat het snel raak is (sowieso natuurlijk) en dan hoeven we niet meer zo nieuwsgierig te zijn
Ik ben ook wel eens bang dat ik herkent wordt. Wel jammer want daardoor durf ik veel dingen niet te vertellen... ook al heb ik geen drastische geheimen, alleen het feit dat we een kindje willen vind ik al een heftig geheim Dus voor mij nog geen 'echte' naam, woonplaats etc.
heej wat spannend een bner hierzo haha is ie heel bekend? van tv of zanger of... een kleine hint kan wel toch? *hoezo nieuwsgierig*
Haha, nu wordt dit topic een speurtocht naar mijn grote liefde! Heus meiden, ik zeg niks, dus misschien beter om weer on topic te gaan
je hebt gelijk Ik ben eigenlijk niet bang herkend te worden, maar ik heb verder ook niet echt prive dingen over familie, vrienden, kennissen of mijn eigen gezinnetje verteld. Dus denk niet dat ik wat dat betreft iemand voor het hoofd gestoten heb ( heet dat zo? staat ineens zo gek)
Ik ben ook wel eens bang dat ik herkent wordt. Wel jammer want daardoor durf ik veel dingen niet te vertellen... ook al heb ik geen drastische geheimen, alleen het feit dat we een kindje willen vind ik al een heftig geheim Dus voor mij nog geen 'echte' naam, woonplaats etc.
heej wat spannend een bner hierzo haha is ie heel bekend? van tv of zanger of... een kleine hint kan wel toch? *hoezo nieuwsgierig*