Haha, nu wordt dit topic een speurtocht naar mijn grote liefde! Heus meiden, ik zeg niks, dus misschien beter om weer on topic te gaan
je hebt gelijk Ik ben eigenlijk niet bang herkend te worden, maar ik heb verder ook niet echt prive dingen over familie, vrienden, kennissen of mijn eigen gezinnetje verteld. Dus denk niet dat ik wat dat betreft iemand voor het hoofd gestoten heb ( heet dat zo? staat ineens zo gek)
Je hebt helemaal gelijk Kim. Jij wilt anoniem blijven, laten we dat ook lekker zo houden! On topic: Van mij mag iedereen alles weten, behalve m'n pincode
Alles wat ik hier schrijf is waar en voor mensen in mijn omgeving niet iets wat ik zou willen verbergen. Ik weet dat misschien mijn zusje wel eens mee lees mij maakt het niet uit. ik heb niets te verbergen en na een 9mnd samen stiekem proberen hebben we het uiteindleijk toch wereld kundig gemaakt dus iedereen in mijn omgeving weet dat we "bezig zijn". Ik heb in het dagelijks leven ook geen blad voor de mond, dus tja als er hier al iets staat wat iemand in mijn omgeving niet weet dan weten ze het nu