bang om het alleen te doen

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door karola24, 3 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karola24

karola24 Niet meer actief

hallo

ik ben nu 35 weken zwanger en nog niet alleen. maar ik ben wel bang dat dat gaat gebeuren. mijn vriend en ik weten namelijk niet of hij de vader is of niet. heel erg alleemaal maar nu niks meer aan te doen. mijn vriend is nu nog heel erg lief tegen me , en hij houd heel heel veel van me. maar we hebben het er al heel vaak over gehad nu , dat als het kindje niet van hem is we wel uit elkaar gaan. niet met ruzie en hij wil me ook overal mee helpen dan,maar hij kan er niet voor gaan zorgen dan zegt hij. ik vind zijn reactie super het had ook heel anders kunnen gaan. maar sit maakt he toch wel moeilijk ook. niet weten waar ik aan toe ben zeg maar. ook ben ik bang dat ik niet alleen voor mijn kleine kan zorgen, ik heb een baste baan daar ligt het niet aan . maar ik ben bang dat ik hem niet genoeg liefde kan geven als blijkt dat hij van die ander is en ik straks zoveel verdriet heb. ook de kraamweek moet ik alleen gaan doen tot de uitslag van de dna test bekend is. het kleintje krijgt dan zon valse start. een raar verhaal misschien maar ik moest het toch ff ergens anders kwijt.

2. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Jeetje wat een verhaal... en de andere eventuele papa? is die nog in de picture mocht het allemaal dus zo zijn?

ik wens je heel veel sterkte, en je red het echt wel! hoe moeilijk het ook lijkt soms...

3. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Jeetje meis wat een verhaal zeg !
    Ga je een DNA onderzoek doen ?
    Succes en sterkte !

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.073
    113
    Jeetj meid, wat heftig! Ik kan me voorstellen dat je het niet ziet zitten om de kraamweek alleen te doen, is er niemand anders die je bij kan staan? Bijvoorbeeld je moeder of een goede vriendin? Of dat je vriend er dan nog even bijblijft? (of is dat voor hem te moeilijk, wat ik me ook wel voor kan stellen)

Je hebt geen vermoeden van wie de baby is? Dat het in een bepaalde week is verwekt zeg maar?

5. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Jeetje wat een vervelende situatie. Snap hem dat hij niet voor het kindje kan zorgen als het niet van hem is, maar wel heel fijn dat jullie er zo open over kunnen praten.

Wat een onzekerheid nu, je weet helemaal nog niet waar je aan toe bent. Dit is natuurlijk niet alleen moeilijk in de kraamtijd, maar ook voor die komen gaat erna. Ik hoop voor je dat hij de vader is en jullie dit achter jullie kunnen laten.

Kun je nu al een DNA test laten doen of kan dat pas na de geboorte?

Veel succes en hoop dat jullie over een paar weken een mooi gezinnetje zullen vormen met zijn drieen.

Deel Deze Pagina