Auw, steken op/bij schaambot..

Discussie in 'De bevalling' gestart door Luuz, 19 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Oh jeetje zeg.. Al een paar dagen verga ik van de pijn als ik iets te snel op sta..

Weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen.. Het is alsof iemand met een mes in mn schaambot steekt.. Lopen doet pijn en het is alsof er iets uitsteekt zeg maar.. *oooh lekker duidelijk joh!:D*

Dit is alleen als ik te snel opsta.. Maar wat is het? Ze is al ingedaald, dus dat kan het niet zijn..

Iemand enig idee? Want vind het vreselijk irritant..

2. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien dat de beeb met het hoofd precies op een zenuw drukt daar ergens? Misschien dat er meer verweking is waardoor de pijn veroorzaakt wordt? Tja het blijft een beetje gissen. Even vragen aan de vlos wanneer je weer gaat? Ik neem aan dat je nu 1 keer in de week moet.

3. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Ik heb hier ook last van gehad, geen idee wat het was.
    De kleine was bij mij al goed ingedaald.
    Het is bij mij vanzelf weer over gegaan.

4. Orchidee26

Orchidee26 Niet meer actief

Ik ken die pijn ook heel goed bij mij is het niet alleen bij opstaan man als ik rustig zit krijg ik ineens een vreselijk pijn op mijn schaambot net of de baby zich eruit wilt wringen...

Gisteren had ik er zo last van wist even niet hoe ik moest gaan zitten, en dit gaat ook met slapen door wanneer ik omdraai naar andere kant dat doet echt heel erg zeer krijg flinke steken in mijn onderbuik...

Dat komt omdat de baby niet vast zit dat heeft de gynecoloog gezegt bij iedere beweging die de baby maakt krijg je pijn dit hoort er bij laatste lootjes..

Vooral als je een actieve baby in je buik heb moet je even doorbijten mijn eerste baby was heel rustig lekker golven in mijn buik, nu tweede baby zit voetbal aan het spelen...

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ze zit al vast in mn bekken, ik dacht dus ook dat dat het was, maar volgens de vk was dit het niet.. Heb het bij de eerste ook niet gehad trouwens, dus totaal onbekend..

Als ik rustig op sta is er ook weinig aan de hand hoor.. Wel wat gevoelig, maar dan meer alsof iemand me een flinke trap in mn doos heeft gegeven..

6. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Het is je kindje wat op je onderkant drukt. Erg pijnlijk, ik weet het !

7. misa

misa Niet meer actief

Misschien zijn het wel je bekken..?

8. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Jep, dat is het en ik heb daar ook al een tijdje last van.

Deel Deze Pagina