opeens niet meer in eigen bedje willen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ssanne, 5 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ssanne

ssanne Lid

28 dec 2008
    46
    0
    0
    hallo allemaal,

mijn zoonje van ruim 10 maanden wil opeens niet meer in
    zijn eigen bedje slapen. Het ging een tijdje zo goed, laatste flesje en als
    ik hem in bed legde dan brabbelde hij en viel hij meteen in slaap. Sinds hij 10 maanden is
    geworden is het opeens allemaal verandert, Zodra hij zijn kamertje ziet begint hij al, en
    als ik hem in bed leg dan is het krijsen. Hij wordt ook s'nachts weer wakker en il dan absoluut uit bed. Soms ben ik zo moe en geef ik maar toe en leg ik hem naast ons in bed waar hij meteen in slaap valt :oops: . Is dit een fase of sprongetje?? herkenbaar voor iemand??

2. amanda23

amanda23 Actief lid

22 feb 2008
    395
    0
    0
    activiteitenbegeleidster
    arnhem
    Hoi,

Milan doet dit ook, wil alleen maar bij mij op de arm slapen, terwijl
    ik daarvoor savonds hem zo in bed kon leggen. Weet ook niet waar dat aan ligt.
    Ik denk zelf aan een srpongetje. Ook als ik hem naast me in bed leg, slaapt ie.

Groetjes Amanda

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Het zou zomaar een sprongetje kunnen zijn..
    Ergens in het 2e half jaar kunnen ze ook aanhankelijker worden, dan beseffen ze dat je weg bent, maar niet dat je ook terug gaat komen..

Persoonlijk zou ik hem niet in je eigen bedje leggen. Dat wordt namelijk ook een gewoonte. Soms als mijn zoontje ziek was, dan mocht hij bij ons slapen, maar dat was een gedoe om weer af te leren. Hij was dan niet ziek meer, maar hij brulde flink om maar bij ons in bed te komen. Dat doen we dus ook niet meer. Dan nog liever bij hem op een matje, dan een paar dagen gedoe 's nachts om hem weer bij ons uit bed te krijgen..

4. ssanne

ssanne Lid

28 dec 2008
    46
    0
    0

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Dat is gewoon een fase.. Mijn zoontje heeft het heel licht gehad, misschien een maand. Andere kindjes hebben er maanden drama's van..

Hopelijk gaat bij jou het 1e ook op..

Deel Deze Pagina