valeriaan

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dafne, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dafne

dafne Actief lid

25 dec 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    valeriaan, heeft dat een invloed op de vruchtbaarheid?

Heb sinds gister terug valeriaan in huis en heb het al twee keer ingenomen. We staan onder zeer zware stress ( niet door het willen zwanger worden maar om andere dingen) en gisteren zat ik er echt ff door, heb een woede-aanval gehad en vanalles en door valeriaan oel ik mij rustiger, maar heeft valeriaan een negatieve invloed op de vruchtbaarheid??? want dan stop ik er beter mee...

2. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Kan ik dit medicijn gebruiken als ik zwanger ben, wil worden of borstvoeding geef?

Zwangerschap
    Over het gebruik van dit middel tijdens de zwangerschap is te weinig bekend. Meld het in elk geval aan uw arts en apotheker zodra u zwanger bent of binnenkort wilt worden. Zo mogelijk kunt u (tijdelijk) overstappen op een ander middel.

3. C78

C78 Niet meer actief

Ik gebruik Valdispert Nacht extra sterk... daar staat wel in de bijsluiter dat je het niet mag nemen als je zwanger wilt worden zonder overleg met een arts.
    Ik heb het nooit overlegd sinds ik zwanger probeer te worden. Het enige wat mijn huisarts jaren geleden zei is dat hij veel liever had dat ik daarmee wel zou slapen ipv aan de slaappillen zou moeten. Slaappillen zijn verslavend en valeriaan kon volgens hem geen kwaad.
    Als je zeker wilt zijn kun je misschien toch het beste de HA of apotheek om advies kunnen vragen... (ik ben ook wel benieuwd wat ze zeggen!)

4. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik gebruik valeriaanextract. Is te krijgen bij de apotheek, en dat kan volgens de bijsluiter gewoon geslikt worden tijdens kinderwens of zwangerschap. Het is ook nog eens stukken goedkoper dan Valdispert, omdat gewone valeriaanextract geen merk is.

Deel Deze Pagina