Bang om ongewenst zwanger te raken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Appelbanaan, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzekerbloempje

onzekerbloempje Niet meer actief

wat ik nog wilde zeggen als ik ergens bang voor bang,bijv ergens een afspraak krijg ik altijd buikpijn en vaker diaree.
    raar hoe dat gaat met een lichaam

2. Appelbanaan

27 jul 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag al een stuk gerust gestelder als gisteren. Maar ik zit nog met een vraag hou je bij elke menstruatie vocht vast? Ook als je aan de pil bent? Want ik heb een beetje opgezwollen buik en kan die niet zo ver in drukken als normaal. Hebben meerder vrouwen hier last van of gehad?

3. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Sjonge jonde appelbanaan, jij maakt je wel extreem druk om niks hoor...

Dat je in de stress schiet omdat je onveilgie sex zou hebben geha dof een pil vergeten bent kan ik begrijpen. Maar je hebt EN de pil geslikt EN met condoom gesext EN NIET rond je vruchtbare dagen.

Nou als hier een kind uitkomt ben je een wondervrouw geloof ik.. Kom op zeg, als dit serieus is lijkt het mij dat het tijd word voor gesprekjes met een prof. persoon.

Dit komt op mij over als gewoon ouderwets aandacht trekken, en het is immers vakantie tijd... Dan worden alle fora overspoelt met onzin topics. Hier blijkbaar ook.

Geef je zelf een skup onder je kont en stel je niet zo aan. En anders haal je een zwangerschapstest bij de kruidvat. Kost je op jaarbasis nog geen 50 euro. Doe je elke maand een test ben je er ook.

4. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    #24 rinnie, 29 jul 2012
    Laatst bewerkt: 29 jul 2012
    Eens met Dippertje, lees je posts zelf nou nog eens door. Denk je nou niet dat je een beetje aan het doorschieten bent? Ik bedoel het niet gemeen, maar wellicht is het beter om eens met een professional te gaan kijken waar die angsten nou vandaan komen, want eigenlijk zijn ze irreëel. Voor jou voelen ze reëel, maar dat zijn ze niet. Ik zou eens contact opnemen met je dokter om je probleem te bespreken. Elke dag weer buikpijn hierdoor lijkt me ook niet fijn.

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Sluit me aan bij de vorige twee reacties: ga hulp zoeken.
    Focussen op je lijf en achter alles wat zoeken, gaat je angsten alleen maar versterken. Als je zoooooo bang wordt, kun je misschien gewoon beter stoppen met de seks.
    Ga dus een psycholoog zoeken, zodat je ECHT wat aan je angsten kunt gaan doen.

Zwangerschapsklachten hebben voor je menstruatie aan, is trouwens normaal, want die worden deels veroorzaakt door progesteron en dat hormoon maak je na je eisprong altijd aan. Bij een zwangerschap blijft je progesteron stijgen, als je niet zwanger bent, daalt je prog weer en wordt je ongesteld.
    Vocht vasthouden met dit weer lijkt me niet meer dan normaal: 't is steeds pokkewarm de afgelopen week!

Deel Deze Pagina