het gepieker op de wachtbank

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Foofer, 27 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hoi!

Ik word zo gek van mezelf dat ik het graag even van me af wil schrijven en natuurlijk op zoek ben naar vrouwen die in hetzelfde schuitje zitten of bepaalde zaken herkennen ;)

Dit is de eerste ronde voor een brusje. Ik ben niet aan de ovutesten of dergelijke gegaan, heb gewoon het vruchtbare slijm in de gaten gehouden en denk tussen 14 en 16 januari mijn ei te hebben gehad. Dat zou dus inhouden dat ik morgen t/m woensdag ergens mijn NOD heb.
    Na de mogelijke innesteling ben ik af en aan misselijk geweest, dit is de laatste 2 dagen weer afgenomen. Ook zaken zoals ongikrampen, maagzuur, pijnlijke tepels heb ik gehad. Nu sinds 2 dagen zijn mijn symptomen veranderd naar emotioneel reageren (en dan echt dat je denkt huh? moet ik daarom huilen), steken in m'n lies, sterker ruiken en 's avonds een pyjamabroek aan moeten doen vanwege de opgezette buik. Dit zijn ook symptomen die ik bij mijn zoontje had.
    Dus ik heb van het weekend uiteraard getest vanwege mijn ongeduld :D. Helaas geen streep op te bekennen. Als mijn NOD woensdag is dan kan het nog komen dus dat geeft me weer hoop. Als mijn NOD morgen is dan snap ik er gewoon helemaal niks van. Dit kunnen dan toch geen symptomen van een ongi zijn?! Of wel..? haha je merkt het al he, ik maak mezelf gek! En ik begrijp dat het afwachten is, maar om het "dragelijker" te maken lijkt het me wel leuk om wat ervaringen te lezen. Dus kom maar op dames, en bedankt voor het lezen!

2. Vlindertje1985

24 dec 2012
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha heel herkenbaar:) Toch kunnen dat wel ongi symptomen zijn.. Ik heb ze ook weer elke maand... Ik mag woensdag testen, maar heb alweer lage buikpijn en last van mijn onderrug dus vrees het ergste

3. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Ik heb de 16e een ei gehad en ben het wachten ook meer dan zat :p
    Probeer er niet de hele tijd aan te denken, maar dat is echt moeilijk, moet vanavond ook nog op kraamvisite.

Ik heb nu ook al een paar keer steekjes gevoeld in m'n buik en een paar dagen geleden had ik echt erge buikpijn... Dit heb ik normaal nooit. Ook rook ik een paar keer iets heel sterkt en is m'n buik soms opgezet. Ben benieuwd of het weer raak is :D

Succes met wachten!

4. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar :)

Dit is de eerste ronde voor een tweede..en ik heb me zo enorm voorgenomen mezelf niet gek te laten maken. Maarja dat voornemen is een beetje een verkeken zaak;)

Ik heb me in elk geval kunnen beheersen om dit weekend te testen. Mijn NOD is donderdag pas en voor de tijd wordt er niet getest!

Mijn man is dit keer nog erger als ik trouwens..die wilt al zo lang zo graag een tweede en ik zag het nooit zitten....en nu ik om ben kan het hem ook niet snel genoeg gaan hihi

anyway...hier steeds buikpijn..al een week ofzo..steken in mijn liezen, vlaggen van misselijkheid, vet haar en sinds gister enorm waterige afscheiding.
    mijn verstand zegt dat dit net zo goed ongesteldheids symptomen zijn en dat ik me niet zo meot aanstellen...maarja...mijn gevoel he ;)

5. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Precies, ik had me ook voorgenomen om net als bij de eerste de "we zien het wel" houding aan te nemen. Maar nu ik eenmaal zwanger ben geweest en weet hoe geweldig het allemaal is kan ik dat echt niet meer! Wij willen ook zo graag een tweede. Hoe snel was jij zwanger bij de eerste?
    Ik was in de tweede ronde al zwanger, daarom is het voor mezelf moeilijk voor te stellen dat het bij de tweede langer zal duren ;).
    Misschien dat ik daarom zo met mijn symptomen bezig ben.
    Vandaag alleen wat last van een opgeblazen gevoel en wat afscheiding.

Wat knap dat je nog niet getest hebt! Ik heb er nog eentje liggen, die ga ik toch morgenochtend weer gebruiken :D en dan wacht ik echt af tot donderdag..

6. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Helaas, zojuist ongesteld geworden.. Jullie nog succes!!

7. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    jammer hoor!

8. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    He jammer zeg!

Van de eerste was ik in de 4e ronde zwanger..dus ik hou er verstandelijk gezien al rekening mee dat het minstens zo lang kan duren.
    Maar geduld is gewoon niet mijn sterkste eigenschap ;)

9. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hier nog een, maar de eerste spanning is er nu wel vanaf merk ik. Sta er meteen anders in voor de tweede ronde. Wat rustiger/relaxten zeg maar. Dat zeg ik nu tenminste, eerst maar eens de volgende NOD afwachten ;)

10. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Als je iets heel graag wil, dan is wachten zoooooo moeilijk! Op naar een mooie 2e streep met een mooie plakbeeb.

Deel Deze Pagina