Hoi borstvoedende mama's, Hebben jullie voor mij tips waar ik betaalbare voedingsbh's kan halen in de cupmaat na D (=E??) De D van de hema pas ik nu al niet laat staan straks. En handige kleding hoe doen de stevigere dames dat? Waar kan ik geschikte kleding vinden? In maat 48. Ik heb nog niks en mag nu wel op gaan schieten. Gr. Pippa
je kan bij V&D kijken daar hebben ze ook grotere maten, D, E, weet niet of ze nog groter hebben maar je kan in elk geval kijken.. SUcces!
bij prenatal hebben ze tot 90 E voor 20 Ik zelf via prettymum.nl een anita gekocht in 100F en die zit toch wel echt het lekkerst (maar ziet er niet uit) die was 50 maar was het wel echt waard.
Internet! De website lingerievoortwee.nl heeft goede bh's en ook grotere maten. Daarnaast kun je via borstvoeding.com links vinden met lingeriesites. Je moet er dan wel vanuit gaan dat je wat meer kwijt bent, maar het is er ook de kwaliteit naar vond ik.
oh ja je vroeg ook nog naar handige kleding he? Hier lees ik vaak dat dames een hemdje onder hun trui doen en dan trui naar boven en hemdje naar beneden en dan borst eruit. Nu heb ik mt 46, maar ik heb niet een normaal hemdje waarbij ik dat kan doen hoor! Dat is voor stevige dames niet weggelegd vrees ik. Bij de H&M heb je speciale voedingsshirtjes voor 15. Ik pas in de XL en het rekt nogal. Ze zijn niet supermooi, maar ik draag er nu een vest of blouse overheen en dan is het heel handig. Hopelijk pas jij ze ook. Ook handig, van die tunieken met een overslag aan de bovenkant. Ik schuif dan gewoon de stof opzij en floep er een borst uit. Is wat minder geschikt voor discreet voeden in het openbaar, maar kan wel heel goed voor thuis! Ik koop ze bij de miss Etam, daar hebben ze grote maten en er is nu tot 70% korting!!
Ik had dezelfde tips voor bh's, prenatal en prettymum.nl. Ik heb 80/85 E, ook lekkere memmen dus . Voor kleding: ik heb zelf maat 44 en draag altijd hemdjes die naar beneden kunnen, met spaghettibandjes lukt dat altijd prima. Eroverheen gaat meestal een vestje, of inderdaad overslagshirts oid. Ik heb vrijwel geen speciale voedingsshirts, maar die kunnen best handig zijn lijkt me. (Hihi, de bv is lekker op gang gekomen nu (baby is 1,5 week), ik typ over bv en voel de tsr al weer komen!)
bij livera heb ik een cup G en H gehaald. had normaal E, maar ze zijn dus nogal gegroeit. Was er zo'n 50 euro per stuk voor kwijt.
Bedankt meiden hier kan ik wel wat mee. Zal eens even kijken naar wat handige kleding stukken. En goedkope bh's. Wil niet nu al veel geld uit geven. Loopt de bv goed dan wil ik wel wat meer en duurder uitgeven.
Voor hemdjes/kleding kun je misschien zwangerschaps- blijven dragen? Ik had er super stretchy dingen bij, die ook handig omlaag te doen waren. (Heb zelf meer bescheiden maatje hoor).
Slim om niet direct teveel geld uit te geven, mijn ervaring is dat je borsten eerst een stuk groter worden, maar met 1,5 a 2 mdn na de geboorte waren ze weer enorm geslonken tot bijna mijn maat vóór de zwangerschap. Als de bv goed op gang is worden ze vaak niet meer zo groot maar wordt de melk direct op verzoek geproduceerd