Beste verloskundige, 6 weken geleden ben ik na een vlotte bevalling moeder geworden van een dochter. Ik had 1 hechting waar ik weinig last van heb gehad. Ik heb netjes gespoeld en was 'm al bijna vergeten. Afgelopen week kreeg ik er toch heel iets last van. Bij het plassen voel ik heel soms wat prikken. Echt minimaal, maar het is er wel. Ik heb met een spiegeltje gekeken en het lijkt wat rood en het lijkt ook wat op wild vlees, al weet ik dat absoluut niet zeker want ik weet eigenlijk niet precies hoe het er hiervoor uitzag... Ik moet binnenkort voor de nacontrole naar de verloskundige maar heb je in de tussentijd misschien tips wat ik eraan zou kunnen doen zodat het gauw over gaat? Heel erg bedankt!
Hallo, Voor ik die tips kan geven, wil ik het eerst zien. Vervroeg anders even je afspraak bij de verloskundige. Groetjes Ineke
Hoi Ineke, Ik heb gedaan wat je zei en ben vandaag bij de verloskundige geweest. Het viel gelukkig mee, het is slechts een heel klein open plekje wat met een paar dagen in een sodabadje over moet gaan. Bedankt voor je advies!