Cyclus menstruatie na de bevalling?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Astarte, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    #1 Astarte, 21 feb 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 feb 2013
    Hi dames,

Er is vast iets over te vinden maar ik zie zo veel onderwerpen dat ik door de bomen het bos niet meer zie ;).

Mijn vraag: ik ben augustus vorig jaar bevallen en werd ongeveer 3 maanden na de bevalling weer ongesteld voor het eerst (was al vrij snel gestopt met de BV ter info). De eerste drie cycli waren keurig zo 30 dagen en de laatste was heel apart. Ik had 10 dagen na ovulatiedatum (op cyclusdag 24) al bloedverlies licht. Begon met vers klein beetje, verder roze 1,5 dag en toen zette het echt door. Had ook geen krampen (heb dat elke keer niet als het echt begint sinds de bevalling, heel apart want dat had ik wel). Was dus 6 dagen te vroeg leek het. Voor de bevalling had ik een cyclus van ongeveer 26/27 dagen trouwens. Ik had het onveilig gedaan rond mijn vruchtbare dag en op zich zou een kindje erbij welkom zijn, maar we gaan er niet bewust voor. Ik dacht dus toen op dag 10 een innestelingsbloeding te hebben maar dat was dus onjuist.

Kan iemand mij hier vertellen hoe de cycli na de bevalling waren? Heel onregelmatig of juist niet? Vond op internet een topic waar stond dat het in principe na je bevalling weer net zo als ervoor verder gaat, dat het zelfs vaak regelmatiger is door de reset van je baarmoeder. Ik weet niet meer hoe dat ging na de geboorte van mijn eerste daarom deze vraag. Hoe ervaren jullie dat en zit er veel (on)regelmatigheid in de hoeveelheid dagen tussen ongesteld? Ik merk dat ik er nu wel van baalde dat ik op dag 14 positieve ovu test had, en op dag 24 al ongesteld werd (dag 25 echt).

Benieuwd naar jullie verhalen!
    Groetjes,
    Astarte

2. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    PS heb een verlaagd AMH en ben daarom zwanger geraakt via IVF uiteindelijk. Heb verder nog geen enkele gekke dingen rondom mijn cyclus of zo....

3. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Niemand??????

4. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Wat jammer dat er niemand reageert..hopelijk binnenkort wel een reactie......

Deel Deze Pagina