Dag dames, Ik ben inmiddels bevallen van een prachtige dochter en ze doet het super. Drinken gaat nu goed, ze slaapt tot nu toe goed en eigenlijk heb ik niets anders te wensen maar......ik merk dat ik net als na de geboorte van mijn zoontje erg gespannen ben. Alsof ik in een soort waak-modus stand sta waardoor ik maar niet in slaap kan vallen....... Zelfs als iemand anders de "dienst" overneemt ben ik nog steeds niet in staat om de slaap te vatten en word ik ook van elke kikje en geluidje in huis wakker.. Herkennen jullie dit ook? Nu heb ik Bach Rescue Spray besteld in de hoop dat dit mss wat zal helpen. Heeft iemand hier ervaring mee? Werkt dit echt ook tegen nervositeit/gespannenheid zodat je beter in slaap kan komen?
Ik merkte er niets van, maar heb een collega die erbij zweert! Er zijn ook homeopatische medicijnen te koop die melatonine bevatten, dat is je eigen slaaphormoon. Wellicht dat je die 1 kunt nemen als je wat langer door wilt slapen?
Ja, hier werkt het bij mij ook goed.. Geeft rust, zou het gewoon proberen als ik jou was. Baadt het niet dan schaadt het niet! Ik heb niet de spray, maar gewone de druppels uit een pipetflesje! Geef het mijn dochtertje ook voor het onrustige slapen van haar en gaat nu sinds paar weken echt beter! Gefeliciteerd met de geboorte je dochter trouwens!
Ik ben ook enthousiast over Bach spray!! Die van de nacht geef ik mijn oudste ook vaak na heftige dagen, ze vindt het ook nog eens heerlijk hahaha!