Ja alleen ik ben een muts dat door mijn achtergrond de echte data weet dat helpt dus averechts haha. Maar we een goede überhaupt positieve gedachten te hebben!
Hoe hou je het vol hahaha. Ik zit nu op 11 dpo en heb al 14 testen gedaan volgens mij Ok het is nu officieel .Ik spoor niet
Volgens mij ben ik juist degene die niet spoort haha. Want als ik het zo zie is het meer normaal dat men juist veel eerder test hehe. Nou mijn normale redenering gaat dan aan de gang ik wordt er niet meer of minder zwanger van en haat twijfeltesten daar zou ik dus gek van worden hehe.
Ik snap je helemaal.. En toch ook weer niet hahahaha. Ach ik hoop dat jij maandag gewoon een mooie knaller in handen hebt, en over 8 maandjes een pracht van een babytje. Ik ga flink voor je duimen x
Ik begrijp je angst volkomen, mocht ik nog een keer zwanger raken zal ik ook meer gerust zijn als ik de termijn van mijn laatste miskraam voorbij ben. Ik hoop voor je dat je dit keer gewoon goed zwanger bent en je kindje mag voldragen. Dikke knuffel, ik ben benieuwd naar je test maandag
Ik snap je angst en gevoel helemaal helaas. Als het hier ooit nog eens lukt dan zou ik ook heel erg bang zijn de eerste weken. Ik zei toen ook al voor dr eerste echo "Ik heb het gevoel dat het niet goed is" ik had geen enkele reden om dit aan te nemen mijn testen liepen keurig op en waren knal. Maar helaas klopte mijn gevoel en was het niet goed. Jou klachten klinken goed. Ik duim voor een super mooie test maandag.
Lief dat je het vraagt, nog steeds niet ongesteld dus morgen testen oftewel waarschijnlijk vannacht om 0500.
Ik ben benieuwd! Om mezelf voor teleurstellingen te behoeden heb ik 2 dagen na NOD pas getest en ik heb de vk pas met 7,5 week zwangerschap gebeld. Daardoor zat ik ook niet zo lang naar een afspraak uit te kijken. Ik kon toen ik belde trouwens dezelfde dag langs voor een echo. Alleen kon ik die dag zelf niet. Wat ook helpt is om in de tussentijd op vakantie te gaan. Dus heb je nog vakantiedagen staan?
Heb me in weten te houden, maar helaas ineens bloedverlies en een hele lichte test dus denk dat we richting een vroege miskraam gaan.
Klopt maar hij had echt al veel donkerder moeten zijn en ook licht bruin bloedverlies zegt me dan genoeg.