Hoeveel dpo zit je vandaag? Dat de kv test zo licht is zegt mij niet zoveel aangezien die de laatste tijd totaal niet betrouwbaar is. Je zou eens een ander merk kunnen proberen. Bruin verlies is trouwens oud bloed en hoeft nog niks te betekenen
Eens met bovenstaande. De kv zijn echt slecht op dit moment. De predictor is veel beter. En bloedverlies is niet meteen foute boel. Ik blijf nog duimen
Ook eens met @RoGiJuLi. Vind hem voor een kv vrij duidelijk wat tegenwoordig best past bij 13/14 dpo. Zou er ook eens een predictor tegenaan gooien.
Ik zit nu 16 dpo als je het uitrekent. En ik heb altijd alleen met kV getest en die knallen er dan echte meteen af, afgelopen februari ook nog. En het is bij mij echt het standaard bloedverlies waarmee Mn menstruatie start. Dus wachten het gewoon af, als het niet doorzet testen we nog een keer maar als ik eerlijk ben denk ik dat het een aflopende zaak is. Maar dank voor het meedenken!
Ik zou toch proberen om me hier niet ongerust over te maken Ik had ook zo’n test en zie mijn banner Ik duim hard voor je!!
Ik snap je gevoel wel @Siepie85. Ik zou er ook niet zo blij mee zijn. Hopelijk komt het toch goed! Het is je gegund. Sterkte met afwachten!
Ach nee wat naar. Als het mis is hoop ik dat t dan toch maar snel op gang mag komen en je in de toekomst wel een gezonde zwangerschap mag hebben! Sterkte.
Hoe is het nu? Heb je al meer duidelijkheid? Wat ontzettend rot zeg! Ik hoop heel erg dat het bloeden toch niet doorzet want de kV test vind ik echt zo slecht niet. Die zijn tegenwoordig echt niet zo snel donker.
Nu ook wat rood erbij maar is nog niet heel heftig. Normaal gesproken begint Mn menstruatie ook altijd met twee dagen een beetje en dan ineens een vloedgolf, dus daf zou dan morgen moeten zijn. Verder bemerk ik ook totaal geen zwangerschapsymptomen meer.
Yep nu een gewone menstruatie Ach qua symptomen merk ik wel meteen of ik zwanger ben of niet. Straks even de afdeling bellen en dan echo inplannen voor uitgangsmeting voor de volgende tp. We hebben nog een rietje in de vriezer. Als dat niet lukt moeten we weer een punctie doen.