Hallo meiden, Ik heb deze week een topic geopend met dat ik last heb van wat kwaaltjes wat het allemaal kon zijn. Maar nu ben ik 1dag over tijd maar ik durf niet te testen, bang voor een witte test en ik heb mezelf belooft ik test pas zaterdag maar dat is morgen al en ik durf ineens niet meer. Heb soms last van me borsten maar trekt dan weer weg en soms een weeïg gevoel in me buik maar geen pijn. en me temp is normaal 36,8 ong maar blijft nu op 37,2 hangen. Maar als nog ben ik bang voor een witte test, en dat komt dat wij 13 maanden het nu proberen en sinds 2 maanden heb ik het van me afgezet maar daarvoor altijd getest negatief natuurlijk elke keer. Ik hoop dat jullie mij een beetje moed in kunnen praten voor morgenochtend dat ik toch ga testen alvast bedankt meiden.
komaan meid, je symtomen en vooral je TEMPERATUUR duiden toch misschien op positief nieuws !!! ik zou gewoon een testje doen als je al 1 dag overtijd bent hoef je heus niett te wachten tot morgenochtend dan test je door de dag ook wel positief !! ik testte al 4 dagen voor men nod duidelijk positief!! dus kom op ... en veel succes !! xxx
het aparte is ik ben 3 dagen terug bij de huisarts geweest en toen hebben ze getest op blaasontsteking omdat ik zo veel moet plassen maar was niks te zien, ze zag dat er een super klein beetje bloed aanwezig was niet zorgelijk een heel klein beetje, maja als dat me nod was moest het er nu wel zijn lijkt mij of ben ik gek en word ik gewoon ongesteld dan?
Ik snap die angst wel, heb ook heel wat rondes negatieve testen gehad en was er op een gegeven moment ook echt klaar mee!! De laatste ronde heb ik gewoon niet getest op mijn NOD en ook niet de dag erna, 2 dagen erna stond mijn man erop dat ik zou testen en toen maar gedaan, was die positief! Je wee het pas zeker als je getest hebt dus succes!!!
Tja, daar kom je alleen maar achter door te testen. dat beetje bloed kan van de innesteling geweest zijn. Vind het wel positief klinken allemaal. En zoals gezegd: dat kan prima vandaag nog. Hier 8/9 dpo en ook al een licht streepje.
Gewoon testen meid weet je wel waar je aan toe bent negatief of positief he.. Gewoon doen zou ik zeggen. Bijt er door heen loop naar de wc effe potje piesen en voila. En dan laten zien natuurlijk haha
Ik begrijp heel goed je angst hoor dat had ik ook helemaal na de mk.maar je symptomen zijn wel.positief hoor en je weet het natuurlijk pas zeker als je test. Heel veel succes.
Hallo dames, Hier al 47 dagen niet ongesteld geweest ! heb echt heel erg last van mijn borsten en ik heb steeds kramp maar het zet maar niet door ook heb ik meer en vaker witte afscheiding dan normaal. Nu is dat hoogstwaarschijnlijk omdat ik aan het ontpillen ben. Dit is mijn 3e maand dat ik gestopt ben en ik vind het eigenlijk daarom onnodig om te testen ik wil het wel maar doe het niet ! want ik wil geen witte test
Kan, maar hoeft niet. Je kan a.d.h.v temperatuurlijsten weten hoeveel dpo je zitt je kunt ook 15 dpo testen. Kans is groot dat ie positief is als je niet ongi word. Aan de andere kant, je kan ook gewoon testen, want ongi is even teleurstellend lijkt me...
ik test vanavond, dan weet ik maar waar ik aan toe ben. moet ik dan 2 uur niet drinken of maakt dat nu niks meer uit ? ik heb een etos test en kvk 2v5 welke zal ik dan doen?