bang om te testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ik29, 10 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik29

ik29 Actief lid

27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    helaas ga door naar ronde 14 denk ik pfff voor de zoveelste keer een witte test. kan wel ff janke nu maja er zijn andere die al veel langer bezig zijn. doet gewoon zo pijn als je al een tijdje probeert en hoop dat het goed lijkt en er verschijnt maar 1 streepje.

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    :( balen.. misschien eens handig met de huisarts om tafel te gaan zitten hoe en wat? want 14 maanden is toch al een beste tijd...

3. ik29

ik29 Actief lid

27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    als het in het nieuwe jaar niet lukt dan gaan we ook naar de huisarts. Maja andere kant geen bloed geeft moed. zie het wel als ik volgend weekend nog niet me nod heb test ik nog een keer.

4. Birdies

Birdies Actief lid

18 jul 2014
    207
    0
    0
    NULL
    NULL
    veel sterkte, dikke knuffel! :(

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    zeker waar, wie weet was je ook te vroeg. heel erg veel succes. niet de hoop op geven! hoe moeilijk het ook soms is

6. ik29

ik29 Actief lid

27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohhh meiden ik ben echt heel dom, ik schrijf me ovulatie enzo altijd in me agenda op en ik moet volgende week donderdag me nod krijgen oeps :$.. Dan kan het zeker dat beetje bloed wat de dokter woensdag heeft gezien in me urine dat het een innesteling is geweest. sorry wat dom van mij :$

7. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Dan ben je erg vroeg idd! Ben benieuwd!

8. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36

Hey ik29 ik heb ook donderdag mijn NOD.. spannend meis.. mag ik vragen waarom jullie nog niet naar de huisarts gegaan zijn? 14 maanden is lang!! kan me voorstellen dat je niet meer tegen de omo witte testen kunt.. hopelijk donderdag goed nieuws! en heb je ook je temp kaart digitaal zodat we kunnen meespieken? ;) succes met wachten.. duurt nog lang he donderdag... pffff

9. ik29

ik29 Actief lid

27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het gevoel dat het kan zonder alle medische ingrepen, en ik ga graag op me gevoel af. Maar in 2015 als het nog niet gelukt is gaan we stappen ondernemen. Nee ik temp wel elke dag maar temp meestal 36,8 en als me eisprong komt is geweest 37,2. Ik wil het niet te veel bij houden en nu al helemaal niet meer deze laaste maanden wil ik het zonder ovu testen doen en alles wil gewoon genieten met me vriend van de sex en geen gedoe meer het moet nu en nu, als je begrijpt wat ik bedoel :). Maar het is spannend wachten het af! jij ook succes met wachten !!!

10. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Thanks.. tis wel goed om je temp goed bij te houden hoor.. ik hoop natuurlijk dat je voor 2015 zwanger bent maar mochten jullie naar een gyn gaan dan wil die ook graag je temp lijsten zien.. als je die dan al hebt scheeld het in tijd! Dan heb je namelijk al iets om te laten zien en anders moet je eerst nog een maand tempen voor ze je kunnen helpen.. succes!

11. ik29

ik29 Actief lid

27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohhh dankjewel. zal ik rekening mee houden!

Deel Deze Pagina