Hallo allemaal... Sinds vorig jaar zijn mn mannetje en ik bezig met gezinsuitbreiding, we hebben inmiddels 2 miskramen achter de rug (beide in een stress volle periode) Deze maand hebben we voor het eerst aan de hand van ovulatie tests geklust. Aankomende zaterdag heb ik mn NOD en sinds afgelopen vrijdag heb ik steeds steken/kramp in mn buik en steken/druk in mn borsten. vooral mn rechterborst is gevoelig...is dit herkenbaar voor iemand dat je in de ene borst meer pijn/druk hebt dan de andere? Ook moet ik veel vaker plassen dan normaal. Aan de ene kant voelt het alsof het allemaal goed zit, maar aan de andere kant ben ik zo bang dat ik dit allemaal voel omdat ik het zo graag wil voelen. Is dit herkenbaar voor iemand hier? En kan je idd gevoelens voelen die je heel graag wilt voelen? Nu ik het zo nalees klinkt het allemaal nogal ingewikkeld. Maar ik hoop dat jullie er wat van snappen.
ik begrijp je helemaal. het heeft bij ons 18 maanden geduurd tot dat ik zwanger raakte. ik had ook wel is dat ik dacht ik ben zwanger want ik voel iets anders aan me lichaam terwijl het niet zo was. maar wat jij verteld dat de ene borst gevoeliger is dan de ander dat kan, ik had dat tijdens de zwangerschap ook, en dan was het over en dan begon de andere borst,maar bij mij deed het zo zeer dat het alleen over ging als ik onder een goede warme douche stond. ik hoop voor je dat de tekens van je lichaam echt duiden op een zwangerschap en dat je lichaam je niet voor de gek houd. op naar 2 mooie streepjes
Toen ik (eventjes) zwanger was, voelde ik eerst iets in mijn linkerborst. Ik wist niet eens dat ik zwanger was, dus geen wishfull thinking en later deed de rechter ook vrolijk mee. Daarom toch maar getest en toen bleek ik ineens zwanger! Helaas heeft het niet lang mogen duren, maar iig: het gevoel was er. Soms kun je volgens mij dingen onterecht aan een zwangerschap toeschrijven omdat je meer op de kleine dingen van je lichaam let. Maar een drukkend gevoel komt mij wel bekend voor.. Heb je dat bij je 2 mk niet ook gevoeld? Ik hoop voor je dat het nu gelukt is en zo blijft!
bij mn laatste mk had ik ongeveer hetzelfde gevoel als wat ik nu heb. alleen was ik toen ook verschrikkelijk misselijk. en dat heb ik nu totaal niet. nog ff afwachten dus....vind het wel heeeel erg spannend allemaal hoor! Wat ik ook heel erg heb is overal een reden aan willen geven, dit ook om een tegenslag te voorkomen denk ik.
Ik voel ook altijd mijn linkerborst eerder als ik zwanger ben. Pas na mijn nod doet de rechter mee. Heel raar, maar kan dus wel. Spannende tijd voor je! Ik hoop dat je zwanger bent en blijft!