Ik heb op deze site al gezocht, maar zeer tegenstrijdige antwoorden gevonden, vandaar dit nieuwe onderwerp.... Ik heb eergisteren een negatieve ovutest gehad, wel geklust. Gisteren had ik een positieve test, ook geklust. Vandaag was de test weer negatief. Ik test 1 keer per dag, rond het avondeten. Ik werd nogal verrast door de positieve gisteren. Op de belangrijkste dagen test ik vaak 2 keer. Mijn vraag: heeft het nu nog zin om vanavond te klussen of niet? Mijn ei is toch al geweest? Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. Misschien denk je, dan doe je het gewoon toch nog een keer vanavond, maar voor ons ligt het wat ingewikkelder en is het een wonder dat het al 2 keer gelukt is deze maand, vandaar...
Wanneer je ovu test negatief is houdt dat niet perse in dat je ei geweest is hoor. Eerder niet dan wel. Binnen 24-48 uur komt je ei, dus hij zal eerder vandaag of morgen komen (gok vandaag) Dus zou zeker nog een keer proberen (of anders insemineren proberen vandaag) Maar ik denk dat je je vruchtbaarste dagen goed benut hebt
Ha Chiaara. Tja...ik zou het toch nog een kansje geven...(als het nog lukt) Inderdaad insemineren? Maar op zich geen paniek want het zaad van gisteren kan op zich ook nog wel het klusje klaren (als de Goden je goed gezind zijn, wat ik jullie natuurlijk enorm gun!). Succes he meid! Groetjes, Lola2
Vanavond zou kunnen, morgen ook. Ik had op vrijdag en zondag nega test, maar wel geinsemineerd. Op maandag positief en op dinsdag ook positief en die dinsdag was de 3e inseminatie.
Ha meiden, bedankt voor jullie reacties! Helaas is het gisterenavond niet meer gelukt, laten we hopen dat het klussen de 2 avonden daarvoor genoeg was !