Bang, ongerust.... iemand ervaring?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DonjaS, 10 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Weet je al iets van je bloedtest meid???

2. Sally1980

Sally1980 Actief lid

13 jun 2013
    295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb even meegelezen. Wat een rotsituatie meid.
    Heb je al nieuws mbt je bloedtest?

3. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    hey meid
    alles ok?

4. Colour

Colour Bekend lid

5 feb 2013
    644
    173
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lees nu je verhaal pas.
    Aaa wat een onzekerheid zeg

Ik hoop dat alles goed met jou gaat.

5. DonjaS

DonjaS Lid

6 dec 2015
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat lief iedereen!
    Ik had idd me bloed laten prikken en had op dat moment 2 hcg. Een miskraam gaf de gynaecoloog aan. Voor de zekerheid 2 weken later echo gehad en weer bloed geprikt en had geen hcg hormoon meer en ook geen resten (ze konden niks vinden).
    Het gaf me een enorme opluchting dat ik niet weer een bbz had.

We geven de moed niet op en ook deze ronde weer ovulatie testen gebruikt. Vandaag mijn eisprong gaf de test aan en ik heb me eisprong duidelijk gevoeld. Vandaag geklust en morgen weer.
    Hopen dat het dit keer positief uitpakt!

6. bekendeonbekend

bekendeonbekend Actief lid

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    Ik weet alleen van wat ik heb gelezen enzo dat een innesteling ook als menstruatie pijn kan aanvoelen en ook best veel bloed met zich mee kan brengen , vind het echt heel vershrikkelijk voor je dat je moet wachten ..meschien nog eens bellen dat je het echt niet meer houd en er erg mee zit meschien kun je dan eerder terecht ? .. Maar inderdaad zoals andere vrouwen hier zeggen het hoeft niet negatief te zijn er zijn zelfs vrouwen die in hun zwangerschap voor een langere tijd bloedden en alles is dan nog steeds in orde , ik weet het klinkt echt makkelijk ben ik het ook echt mee eens.. wou echt dat we iets voor je konden doen maar helaas is dat niet anders :( kan je alleen een dikke knuff geven en wens je een heel Gelukkige mooie gezonde zwangerschap toe ! Xx

7. bekendeonbekend

bekendeonbekend Actief lid

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    Ow ik lees je laatste reaktie nu pas ... Mijn oprechte excuses .. jammer dat het zo is gegaan hoop echt dat je heel snel zwanger mag worden en dat alles geweldig verlopen gaat voor je !! Xx

Deel Deze Pagina