Altijd ovulatiestesten! De calculator is gebaseerd op gemiddelden, wat betekent dat hij voor een paar vrouwen misschien klopt, maar voor de meesten niet.
ovulatietest natuurlijk!! Die meet de lh piek in je urine en die calculator die rekent maar wat met de meest gemiddelde cijfers.
Oke bedankt voor antwoorden. Had gister voor eerst ovulatie test gedaan en gaf positief aan. En op calculator gaf het pas aan 14/15 juni.dus was beetje in de war.
Ovulatietesten! En de digitale van CB vind ik het fijnst, geen getuur en geinterpreteer van dikte streepjes, gewoon een duidelijk smiley gezichtje als het zover is
Ps na positieve ovu tst springt je ei binnen 36 uur. In jouw geval zou dat dus wel op de 14e kunnen zijn, dus even paar dagen doorklussen
Sorry 15/16 ben ik vruchtbaar geeft deze site aan,Maar volgens me testen sinds gister of snap ik test nu verkeerd?
Nee de test zegt dat je ei er aan komt. Waarschijnlijk binnen 36 uur na de positieve test. Dus betekent niet dat je direct al je ei hebt. Maar je lief zn zwemmertjes blijven ook een paar dagen leven. Ik zou dus vanaf vandaag tm de 16 zeker met regelmaat klussen.
Oke duidelijk dank je voor de info, is me eerste keer dus weet niet zo goed hoe je dat moet gebruiken,Maar snap het nu. dan klussen tot 16de en hopelijk wordt het raak.
Een computer weet toch niet wat er in jouw lichaam gaande is? Ovulatietesten meten de hoogte van het LH-hormoon in je lichaam. Dat lijkt me dus iets betrouwbaarder.
Meestal adviseren ze ook om de dag te klussen, zodat je de eisprong niet mist dan hopen dat t raak is. Good luck!
Zaadcellen blijven gemiddeld nog 2-3 dagen in je lichaam leven. Als je het om de dag doet, kun je de eisprong dus niet missen. Dan liggen er altijd levende zaadcellen te wachten op de eicel.