bang op straat geworden door een gek

Discussie in 'De lounge' gestart door Tord, 13 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL

nooit van zedenpolitie in bijvoorbeeld Iran gehoord?

Maar zo bedoelde ik het nog niet eens. ik bedoelde te zeggen dat het meer voor de hand ligt dat je dit soort reacties krijgt in een islamitisch land aangezien een hoofddoek daar een soort norm/gemiddelde is en als je het niet draagt bij de minderheid hoort. Hier is dat niet het geval, geen hoofddoek dragen is niet opvallend ofzo in nederland.

2. Yukl

Yukl Niet meer actief

Betreft het niet dezelfde vrouw?

3. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Ik vind het helemaal niet voor de hand liggend hoor dat je daar wordt uitgescholden als je geen hd draagt. En dat is ook niet waar trouwens. Vind het ook heel vreemd dat je daar zomaar vanuit gaat eigenlijk;)

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ja in Iran is wel exact een land natuurlijk, maar in Marokko of Turkije, Egypte, Tunesie enz dragen echt heel veel vrouwen geen hoofddoek.

Anyway, het blijf erg dat je uitgescholden word. Neem aan dat dit over het algemeen jonge jongens zijn van rond de 20 of jonger?

In mijn geval vind ik die jonge skinheads ofzo niet eens zo erg, mijn grootste angst is het dat het heel vaak nette mannen zijn van middelbare leeftijd waarvan je zulke dingen totaal niet verwacht.

5. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL

nogmaals, het ligt IETS MEER voor de hand (niet dat ik er begrip voor heb!! heb ook geen begrip voor haat tegen dames met hoofddoekjes ofzonder hier)), omdat het daar vreemder is en afwijkt van de gemiddelde norm die nogal met harde hand wordt gehandhaaft, dat zei ik, niet dat je standaard bespuugd wordt, heb ik nergens gezegd, maken jullie er van. Even geen woorden verdraaien alsjeblieft.

tip: mocht je er wel een keer komen: wel met hoofddoek, of je het nu gelooft of niet je zult me dankbaar zijn.

6. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Meid, ik ben daar vaak genoeg geweest zonder hoofddoek. Misschien meer aandacht gekregen, maar ben echt nooit uitgescholden. Vandaar dat ik jouw reactie zo vreemd vind. Het zal vast wel voorkomen, maar het is niet gewoon, wat jij wel suggereert.
    Maar goed, we zyn het er wel over eens dat het gewoon niet mag gebeuren of het nou hier is of daar.

7. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Precies, die kleine snotneuzen neem ik ook niet serieus. Ik ben gelukkig nooit bespuugd ofzo, maar krijg soms ook hele boze blikken toegeworpen. Maar ja, ik kijk dan net zo boos terug;).
    Wat heb jij gedaan toen dat gebeurde?

8. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Maar ontopic: waarom is ts nu bang op straat, het is haar immers niet overkomen? Dit gebeurd elke dag.

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Een hond zegt niks!
    Mijn tante heeft een rotweiler (die jammer genoeg geen vlieg kwaad doet)
    Ze was hem s'avonds aan het uitlaten en is midden in een woonwijk verkracht!

10. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ja hoor, hier in de buurt wordt inderdaad dagelijks iemand willekeurig (!) mishandeld en gestoken.

11. Skye

Skye Niet meer actief

Zo dan!!! Die verkrachter heeft lef dan:$. En die hond deed niks???

Ik denk niet dat ze het bij mij moeten proberen met mijn "schatje"naast me (mechelaar)

12. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    :( ik weet niet waar jij woont, maar in mijn omgeving is dit helemaal niet normaal. Het lijkt me heel triest om dergelijke gebeurtenissen als "normaal" en "alledaags" te moeten beschouwen.

13. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Zo he! Schrik me helemaal te pletter van je bericht. Hopelijk gaat het snel weer beter met die diegene. Ik heb er geen oplossing voor helaas. Maar wens je veel succes. :( Hopelijk wordt de dader snel gepakt!! *knuffel*

Deel Deze Pagina