Ben benieuwd of er herkenning is. Ik hoef niet zo heel lang meer, maar de laatste dagen denk ik heel vreemde dingen als; kwam hij nu maar vast, nu is alles nog goed. Ik kan ook alleen maar aan babysterfte denken. Ik heb geen aanwijzingen om dit te denken hoor, maar ik stoor me er wel aan. Heb wel een beetje voorgeschiedenis; bij mijn dochter moet ik bij 41+6 naar het zkh voor een ctg en die was toen niet goed. Werd meteen opgenomen en ingeleid. Dat had niet veel langer moeten duren. Ben natuurlijk nog niet uitgerekend, maar het zit me niet lekker. Mijn vk's zijn enorm van de protocollen en het voelt als zinloos om dit te bespreken... Weet niet zo goed wat ik met mezelf aan moet.
he jakkes wat een rotgevoel moet dat zijn zeg. hoe moeilijk het ook is ik zou het toch bij je vk aankaarten. protocol of niet als jij je niet lekker voelt of bang bent vind ik dat ze dat serieus moeten nemen. ik hoop echt dat je snel van dit rotgevoel af komt en toch nog een beetje kan genieten van de laatste loodjes. ((knuff))
guppie bij mijn dochter is het ong. net zo gegaan als de bevalling van jou dochter ook ingeleid met 41.5 en is ook bijna mis gegaan.... ze hebben me te lang door laten lopen. Nu moet ik volgende week naar de vk en zeg gewoon dat ze me met 39 wkn moeten gaan strippen als de kleine er dan nog niet is, want dat gaat me niet nog een keer gebeuren als toen met mijn doochter!! Miss kun je overleggen dat ze je eerder gaan strippen?! Of zou zo iets ook niet bespreekbaar zijn? Ik hoop voor je van wel, of jullie kleine man moet de gevoelens van zijn moeder voelen en gewoon al volgende week komen (pff als je daar eens voor kan kiezen.....) Succes met de laatste loodjes en ik hoop dat je je nare gedachtes een beetje aan de kant kan zetten Knuf
Goed te lezen dat er bij jou wel iets gebeurt. Desnoods noem ik gewoon dat ik ook een verhaal ken waar wel iets gebeurt voor 42 weken. Denk dat ik het toch wel ter sprake ga brengen...
Guppie ik ben bij mijn dochter gestript mt precies 41 wkn (eerder wouden ze niet) En een vriendin van mij is net bevallen en zij is al gestript met 39.4 wkn (die vk moet ik ook hebben haha) Ik zou het in jou geval ook gewoon vertellen aan je vk, miss willen ze het wel gewoon doen, en anders veel gaan klussen!
nou ja niet serieus. Ze houden zich aan protocollen en daardoor kunnen ze me niet eerder doorverwijzen dan dat ik precies 42 weken zwanger ben, terwijl ik echt heel graag eerder een ctg zou willen!
nou vindt ik raar...waarom wachten? Protocol...wordt je behandeld volgens een protocol alleen? Vooral met je voorgeschiedenis kunne ze je best wel doorsturen?
sja nou, vind ik ook hoor. Ik ga het maandag gewoon aangeven. En anders kan ik altijd nog overwegen iets te faken ofzo om wel een ctg te krijgen. al sta ik daar niet zo heel erg achter...
Ooh dit heb ik ook! Ik denk ook heel vaak.. kom nu maar dan is alles in ieder geval goed. Ik ben als de dood dat ik te lang door moet lopen en dat ze er dan te laat achter komen dat er wat aan de hand is. Vooral ook omdat ik eigenlijk al een week verder ben (dit is meerdere malen gezegd bij echo's, maar ze willen evengoed niet de datum veranderen) en ik ben bang dat ze daardoor te laat zullen zijn! Maar ik ben zeker niet van plan om langer dan 41 weken door te lopen en ik zal dat wel even duidelijk aangeven bij de verloskundige. Als ik jou was dan zou ik het ook evengoed met haar bespreken, want het is toch wel iets wat heel belangrijk is vind ik!
Ik kan me zo ergeren aan al die protocollen he.... ieder mens is toch anders en ik vind dat ze eens meer naar de zwangere moeten luisteren!!! Ik heb zelf in september ons meisje verloren op 38 wk zwangerschap en wil dit keer echt niet langer lopen dan die 38 wk. Ik heb nu een gyneacoloog gevonden die snapt hoe ik me voel en wil me echt wel tussen de 37 en 38 weken helpen met een keizersnee (ik mag niet meer gewoon bevallen na 2 keizersnedes). Je moet echt je gevoel volgen en ik zou het zeker aankaarten en desnoods echt erop hameren dat je eerder dan die 40 weken gestript wil worden. Zeker met je voorgeschiedenis moeten ze toch kunnen snappen waarom je dit wilt. Mijn gyn. zei dat een kindje met 36 wk 100% vatbaar is, dus waarom zou je dan langer dan die 40 moeten lopen. Volhouden meis, gewoon blijven vragen!!!! Maar het frustrerende is dat je soms gewoon niet door dat protocol kan prikken.. Ik hoop voor je dat ze naar je luisteren en ze je eerder strippen.
Wat dat betreft ben ik blij met mijn vk's ik weet dat als ik me er om wat voor reden dan ook niet gerust onder voel een ctg zo geregeld is. Je hebt totaal geen reden om je zorgen te maken? Je voelt je kleine goed bewegen ed? Ik zou idd het wel bespreken met je vk (en ook je voorgeschiedenis nog eens vertellen) en gewoon zeggen dat je je misschien al wat rustiger voelt als je een ctg mag laten maken. En anders als ze je echt niet tegemoet willen komen zou je kunnen overwegen om te faken....het is wel niet zoals het moet maar als het je wat meer rust geeft vind ik het wel een leugentje om bestwil voor jouw en je kleine!