ikzelf wist niet dat dit er was, zag het voor het eerst bij school, paar weken geleden. Zadel op Stang. De nieuwe stijl kinderzitje! Kinderzadel op Framebuis wij hebben het ook voor sophie. ze zit veilig, omdat ze in papa's/mama's armen zit. heeft voetensteuntjes. echt zo ideaal en gezellig!
Wow wat goed! Ik ben net op het punt gekomen dat ik eigenlijk het stoeltje achter zou moeten monteren, omdat mijn zoontje te groot/zwaar (15kg) wordt voor voorop, en zijn knieën zitten tegen het stuur.. Maar ik vond dat erg jammer want het is voor die kindjes zoveel leuker voorop! Dus nu kan ik hiernaar gaan kijken, bedankt voor het delen!!
Voor de dames met een sparta, sparta heeft ook een zadeltje, speciaal voor de sparta dus en nét iets goedkoper dan de andere die verkocht worden.
Oh wat goed zeg, dat ziet er fijn uit! Ik denk dat een stoeltje achterop misschien net iets veiliger is, omdat ze iets meer beschut zitten als je zou vallen en de fiets niet kunt houden. Maar met deze oplossing denk ik dat je je kind makkelijker kunt opvangen als je zou vallen.
ik zag er van de week toevallig iemand zo mee rijden. Lijkt mij idd best prettig vooral omdat ik het zo gezellig vind dat ze voorop zit
O ik zou het pas vanaf 4 jaar doen zo'n stoeltje. Daaronder gewoon achterop Ik denk dat ik het binnenkort ook ga kopen en monteren. Dan kan ik de fietskar alleen voor lange stukken in de stad gaan gebruiken.
Als de jongste uit het stoeltje is gegroeid, dan is zo'n zadeltje wel handig. De oudste zit nog wel een tijd achterop. De weg naar school is best gevaarlijk om die zelf te fietsen. Nadeel is wel, dat de fiets dan wel te zwaar wordt.
Zo'n zadeltje voorop de stang had mijn vader vroeger al. Dus het bestaat al heel lang, geloof dat alleen voor een dames fiets het nieuw is.