Bang temperatuur en missed abortion

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Emms, 17 jun 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emms

Emms Nieuw lid

19 apr 2023
    2
    0
    1
    Hoi allemaal,

Ik heb graag even jullie hulp nodig. Achtergrondinfo:

Ma gehad met 11.5 week. Eerste echo was goed. Al liep groei achteraf gezien 2 weken achter maar ik wist cyclus niet. 6.5 geschat en kloppend hart. Tweede echo 7 geschat en hart is gestopt.

Nu opnieuw zwanger. Nu 7.3 op basis doorberekenen vorige echo maandag. Echo gehad afgelopen maandag, was eig. 7, maar geschat op 6 week en 5 dagen. Nu draag ik een Fitbit. Huidtemperatuur is bijna altijd hoger geweest dan trend en sinds langer dan een week steeds -0.4, -0.5 -0.2 etc. Ik word er echt zenuwachtig van. Is het een voorbode dat het fout gaat of is dit onnauwkeurig? Heeft iemand zijn temperatuur bijgehouden tijdens zwangerschap met Fitbit? Hoe ging dit?

Ik ben echt doodsbang dat het nog een keer gebeurt en ook bang dat 6.5 al betekent dat het iets achterloopt (op7). Wel kloppend hart. En boobies doen vandaag iets minder pijn. Iemand?

Ben echt heel onzeker :(

2. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.721
    7.208
    113
    Vrouw
    #2 JupitR, 18 jun 2023
    Laatst bewerkt: 18 jun 2023
    De huidtemperatuur van mijn fitbit slaat echt nergens op. Zeker niet zo betrouwbaar als rectaal temperatuur opnemen. Hoe is je hartslag? Kijk evt eens naar mijn temperatuur van de afgelopen tijd:
    IMG-20230618-WA0000.jpg

Je kunt overwegen je fitbit af te doen als het je teveel bezig houdt.

3. Emms

Emms Nieuw lid

19 apr 2023
    2
    0
    1
    Dankjewel voor het meedenken en heel fijn dat je je kaartje hebt geüpload! Bij jou schommelt het ook erg. Het is ook niet nauwkeurig nee. Misschien beter om hem weg te leggen

Mijn hartslag steeg eerst van 57 naar 70, toen daalde hij fel, en nu stijgt hij weer richting 66. Tijdens missed abortion daalde hij alleen maar. Steeg tussendoor niet meer. Nu kruipt hij wel weer op. Hoe is dat bij jou?

4. WWJD

WWJD Niet meer actief

Ik heb geen idee van temperatuur tijdens zwangerschap. Maar wat de echo betreft is dat wat mij betreft niet zorgelijk (hoewel ik je onzekerheid na wat je meegemaakt hebt zeker heel erg begrijp).

Ik had dat na de mk ook. De zwangerschap erna met 6w5d echo gehad met kloppend hart en gemeten op 6w0d. Met termijnecho juist weer 7d vooruit gezet.

In de eerste weken is het mm werk en kan je er zo paar dagen naast zitten met meten.

Succes in deze spannende weken. Dat jullie een mooi wonder mogen krijgen over zo 7 maanden!

5. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.721
    7.208
    113
    Vrouw
    Ik heb de meting van hartslag uitgezet zodra ik wist dat ik zwanger was, want ik zou me er veel te druk om hebben gemaakt bij elke fluctuatie. Inmiddels ben ik 34 weken zwanger en heb ik hem sinds een aantal weken wel weer aan staan.

Voordat ik zwanger was, en voor eisprong, was hij zo'n 57-58. Hij steeg naar 65 bij mijn positieve test. Nu was hij de afgelopen tijd een tijdje 65-66 en de laatste twee dagen gek genoeg 64. Ik dacht dat ie nog meer door zou stijgen dan die 65, maar blijkbaar niet.

Ik zou je fitbit afdoen tot iig de eerste echo. Het is zonde om er zoveel mee bezig te zijn, terwijl het niet echt per se wat zegt.

Deel Deze Pagina