van harte gefeliciteerd met jullie GEZONDE zoon! ik spreek uit ervaring hoe het is om het verlossende telefoontje te krijgen! geniet ervan!
Wauw meid, wat een ongelofelijk goed nieuws. Hoe fijn om dit te lezen! Ga het maar lekker vieren, jij op je blauwe wolk
Van harte gefeliciteerd met jullie goede uitslag! Jongetjes zijn zóó leuk, geniet ervan! (meisjes zijn trouwens ook leuk, maar nu moet je het toch met een XY-kindje doen... )
Bedankt voor alle leuke reacties en felicitaties. Ik wacht natuurlijk nog wel op de schriftelijke bevestiging van het Erasmus, ondertussen ga ik me te buiten bij Prenatal : ) xx Bangmuisje PS: ik kan zeker mijn gebruikersnaam niet veranderen? : )
hoi bang muisje , volgens mij moet je dan een van de moderators een mailtje sturen ivm je gebruikers naam . liefs edith mama van mees*
Hoi Bang muisje, Ik heb vanochtend de twintig weken echo gehad en alles dik in orde !! Duss, dan komt dat bij jou ook helemaal goed. Ik hoef niet meer naar het ziekenhuis terug te komen (behalve voor bevalling), zo blij. groetjes
Ster34 wat een geweldig nieuws! 6 juni moet ik naar mijn eigen gyn en woensdag 8 juni naar het EMC voor de uitgebreide echo, spanning houd je altijd wel denk ik. Maar voor jullie ook fantastisch nieuws! Aftellen en op naar de bevalling haha! (eerste keer dat ik hier heb gelachen in mijn topic) Ik geniet nu met volle teugen en een sprankje gezonde zenuwen van de kleine knul in mijn buik! Groetjes, MUIS
Ha ha !! bevallen doe ik niet meer thuis na de bevalling van mijn zoon, pffff ! Ik ben toen in ziekenhuis bevallen ingeleid, 11 dagen over tijd hoop dat het nu wat makkelijker gaat. Is het btw je eerste zwangerschap ?