Bang van je eigen kind (met een knipoog)?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door humptydumpty, 14 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leni88

    Leni88 Bekend lid

    16 sep 2014
    802
    398
    63
    Vrouw
    Mijn kinderen gelukkig niet. Maar mijn man kan er wel wat van, hij was als kind al een slaapwandelaar.
    Hij schrik midden in de nacht wakker, springt uit bed en fluistert "er is iemand in ons huis!" En begint naar inbrekers te zoeken (die er niet zijn).
    Of nog erger:"de baby, wat is er gebeurd, de baby ademt niet meer"!!! Terwijl onze dochter tevreden in de cosleeper ligt te slapen.
    Tjsonge, meer dan eens bijna een hartstilstand gehad en de volgende ochtend weet hij er niks meer van!
     
  2. Monique1985

    Monique1985 Fanatiek lid

    7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Nee niet herkenbaar .. die kinderen van mij zijn alles behalve stil haha ..
     
  3. Solstice

    Solstice Actief lid

    8 jan 2019
    187
    90
    28
    Vrouw
    Grappig topic. Die van mij komen echt nooit in stilte aangeslopen. Als ze wakker worden gaan ze roepen, huilen of schreeuwen.
     
  4. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Sorry ik moest echt heel hard lachen maar jemig ik zou echt een hartverzakking krijg als mijn vriend zo zou doen.
     
  5. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ik heb er nog 1.
    C gaat geregeld heel hard MAAAAMAAAAA gillen in de slaap.
    Ik schrik dan wakker en zit zowat tegen het plafond.
    Dan loop ik naar de kamer en ligt zij keihard te snurken :rolleyes:
     
    MelMel en femkes vinden dit leuk.
  6. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.130
    15.199
    113
    Spugen nadat ze drop op hebben is er ook zo 1 :confused:
     
    Jillzz vindt dit leuk.
  7. Bones

    Bones Actief lid

    12 jun 2015
    280
    80
    28
    Ik kijk graag savonds nog ghost adventures. Maar wanneer ik alleen in bed lig. Gaat vaak snachts de deur een klein beetje open. Nou dan weet je vast hoe ik me voel. Lig met doodsangsten in bed en dan blijkt dat de oudste voor de deur staat. Wanneer ik de deur niet hoor maar het bed voel bewegen. Dan durf ik niks meer. Dan voel ik even later en dan ligt de oudste naast me in bed. Die programma's moet ik eigenlijk niet in mijn eentje kijken.
     
  8. MelMel

    MelMel Fanatiek lid

    12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Hahaha als ik zulke films of programma's kijk neem ik op de weg naar mijn bed iemand anders uit bed mee om te logeren als ik alleen ben . :roflmao:
     
    Bones vindt dit leuk.
  9. wendyw80

    wendyw80 Fanatiek lid

    8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Krijg de kriebels van jullie verhalen.
    Hier gelukkig geen nachtsluipers.
    Ze slapen allebei in een hoogslaper en als ze eens wakker worden snachts
    dan springen ze zo hard uit hun bed dat volgens mij de buren het kunnen horen:)
     
  10. birds86

    birds86 VIP lid

    13 mei 2013
    5.304
    2.001
    113
    Vrouw
    Eergisteren waren mijn man, de jongste en ik al wakker en stonden in de keuken boterhammen te maken en wat te kletsen.
    We liepen met zn allen, nog steeds kletsend, naar de woonkamer en man gaat zich op de stoel zitten en ik op de bank. Net op t moment dat ik ga zitten gooit de oudste de deken van zich af. Ik zag m in een ooghoek dus schrok zo erg dat ik schreeuwde en moesten lachen en huilen van de schrik.

    Normaal hoor je de deur wel of zegt die iets maar nu was die dus muisstil onder de deken gaan zitten om ons te laten schrikken. Nou dat was wel gelukt!

    (Dag erna hoor ik m naar beneden komen dus trek snel de deken om mij heen. Zegt die super bijdehand; serieus mam...Ik heb je écht wel gezien hoor) :roflmao:
     
    Neilia vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina