Zo beroerd voelen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Claudia88, 19 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Laat ik beginnen met zeggen dat ik onwijs blij ben met deze zwangerschap en dat ik het echt geweldig vind..!

Maar ik voel mij zoooooo beroerd... ik weet bijna niet meer wat ik met mezelf aan moet. Overdag gaat het opzicht wel, al houd ik een dag werken gewoon niet vol nu.. Maar het begint meestal rond het einde van de middag. Alsof je een griep hebt. Zo voelt het.

Misselijk (de hele dag door en niets helpt), verschrikkelijk moe, last van mijn buik. Gewoon blehhh en ik word er nu een beetje kriebelig van brrr..

Zeg me aub dat dit vanaf 12 weken oid minder wordt!!! Want als ik dit nog zo'n 7 maanden vol moet houden.....:(

Zo even mijn klaagbrief uiten :cool: Maar voor de rest ben ik hartstikke blij hoor;)

2. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.540
    1.551
    113
    Sterkte. Bij mij ging het pas met 18 weken beter. Al waren de heftigste weken wel tussen de 6 en de 12. Daarna was het iets beter te overleven. Met 20 was ik er wel vanaf. Maar tussen de 8 en de 12 weken wist ik ook echt niet meer waar ik het zoeken moest.

3. Draagmoeder1976

Draagmoeder1976 Niet meer actief

Het is ook zwaar knudde om je zo beroerd te voelen. Moet je ook overgeven? Dan zou je Emesafene bij de dokter kunnen halen. Das een kuur van zo'n dag of 10,misschien dat je daar al van opknapt.

Sterkte!!

4. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken het is echt vreselijk, hier bijna 20 weken en nog last! Kan overgaan maar kan ook blijven is bij iedereen verschillend. Indd bezoekje aan de huisarts is verstandig misschien kun je iets krijgen ter verlichting. Ik heb ook vooral savonds last, schijnt ook te komen doordat je dan wat vermoeider bent. Sterkte!

5. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Bedankt allemaal! 'Fijn' om te lezen dat er meerdere zijn die er last van hebben haha!
    Vandaag weer een echo gehad en dan weet je waar je het allemaal voor doet! Zo bijzonder!

6. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Ja wat kun je je beroerd voelen he? Hier lijkt het er op dat het nu ietsiepietsie beter gaat. Ik slaak en zucht van verlichting, want zat mezelf ook echt in de weg. Vole me nog zeker niet top, maar voel me ook niet meer alsof er een vrachtwagen over me heengereden is.

Sterkte! Nog even volhouden

7. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben amper nog misselijk. Ik ben alleen met vlagen erg moe en lui. Maar dat is goed te handelen. Houd de goeie moed erin ;)

8. elliebelly

elliebelly Actief lid

11 sep 2013
    170
    0
    16
    NULL
    NULL
  9. Emma73

Emma73 Actief lid

19 nov 2013
    424
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik was juist het tegenovergestelde. Tot 26 weken was ik kerngezond, niet misselijk en alles ging super. Vanaf die datum juist minder, ziekenhuis opnamen en bloedingen

En nu tegen het einde ben ik lichamelijk en geestelijk op door alles
    De baby is ook nog eens extreem druk , wel goed natuurlijk maar kan daardoor niet meer slapen

Deel Deze Pagina