Hoi meiden, Ik heb dus met 4 weken, 3 dagen een vroege miskraam gehad deze ronde en ik was even benieuwd hoe het nu zit met mijn cyclus? Heb nu dus de dag dat het bloedverlies begon gewoon gerekend als eerste dag van menstruatie, klopt dit? Kan iemand me vertellen hoe haar cyclus was na een vroege miskraam? Meteen weer op gang of nog in de war?
Hallo meid, Wat rot dat je een miskraam gehad hebt De dag van het bloedverlies telt inderdaad als eerste dag van je cyclus. Ik heb 2x een miskraam gehad en beide keren was mijn cyclus meteen weer normaal..(gelukkig) Maar dit is niet bij iedereen zo. Mss is het handig als je met ovulatietesten gaat werken,die van de action zijn goedkoop en werken goed. Succes meid!
Bedankt BabyAngel, was er even behoorlijk van ondersteboven, maar eerlijk gezegd blij dat ik niet meer in onzekerheid zit. Dus we gaan vol goede moed verder! Ja heb ook zitten denken aan ovu-testen, maar ik ben zo bang dat ik er dan 'obsessed' mee bezig ga zijn.. Ik wacht het nu nog wel even af
Dat klopt maar zo weet je wel hoelang je cyclus is omdat je nod 14dg na je ovulatie is. Ennnn...je kunt dan gericht klussen. Succes!
Dag van miskraam (al dan niet medisch ondersteund) is eerste cyclusdag. Maar je lijf kan pas weer verder als t hcg laag is dus er kan vertraging optreden. Gemiddeld wordt je na 4-6 wkn weer ongesteld als je normale cyclus had. Ik heb ook ovutesten gebruikt om te kijken wat mijn cyclus deed deze ronde. Weet door bloedtesten dat mijn hcg op dag 6 lager dan 25 was en had eisprong 2 dagen later dan in andere cyclussen. Minimale vertraging dus voor mijn gevoel! Succes?", hoop dat je cyclus zich weet snel herpakt maar natuurlijk ook dat je weer snel positieve test hebt!