vanochtend toch maar naar het werk gegaan. Ik stond nog met mijn jas aan. Vroeg een collega hoe het ging met mij. ben ik in huilen uitgebarsten. Daarna na mijn baad gelopen en verteld. Hij wist het. Mijm vk.is zijn vroeg. ik had het niet verwacht dat ze het zou vertellen.. maar ze had gevraagd aan hem lief voor mij te zijn. en ik vond het wel fijn om niet alles te hoevem vertellen. Ik had nog niks verteld of ik moest al huilen. maar smiddags toch naar huis gegaan. ik ben lekker op de bank gaan liggen. morgen blijf ik ook thuis.
de verloskumdige had nog gebeld. Dat was wel fijn. Verteld wat mijn wensen zijn en net belde moeders voor moeders. ook een fijn gesprek
Goed van je dat je het op je werk hebt verteld, dan hebben ze er ook meer begrip voor! En je hebt gelijk dat je lekker naar huis bent gegaan en morgen ook lekker thuis blijft! Wel fijn dat je erover kunt praten en je gesteund voelt, dat is denk ik het enige wat jou nu gaat helpen om het een plaatsje te geven. Veel sterkte!
dankje. jij ook he. ik hoop dat het positief voor je uitpakt meid. ik duim voor je. ik ga morgen een.klein houten kistje kopen bij de action. En het samen met mijn dochter beschilderen. Als de embryo eruit is wil ik het begraven in mijn tuin en een mooie vlinder struik plaatsen.
Schat ik wens je echt ontzettend veel sterkte! Vind t zo rot voor en snap je verdriet maar al te goed. Mijn laatste miskraam kwam ook hard aan. T vruchtje was blijkbaar al veel eeder gestopt met groeien (rond 6 weken) maar toen ik een echo kreeg met 8 weken zat alles nog op zn plek, om t zo maar te zeggen. Mijn lichaam gaf totaal geen tekenen af voor een natuurlijke miskraam. Geen bloed, nix, zelf nog een intact vruchtzakje wat verder groeide. Heb toen maar voor een curretage gekozen. Ik dacht, het heeft al 2 weken de tijd gehad en vond dat voor mijn gevoel lang genoeg. Want ja, wanneer zou mijn lichaam gaan opmerken dat t vruchtje niet meer leefde. Je moet natuurlijk je eigen keuze hierin maken maar wilde mijn ervaring wel even delen. Een hele dikke knuf!! Xxx
Hey Nikie, doet me goed. jou berichtje. Ik wacht tot volgende week donderdag. En wil dan opwekkers. Ik heb ook het idee dat mijn lichaam het niet snapt. nik mij was het alleen niet veel groter dan de vorige keer. jij genieten van je zwangerschap
Graag gedaan hoor wil je een hart onder de riem steken, om t zo maar te zeggen omdat ik je gevoel maar al te goed ken. Geef het aub wel de tijd om het een beetje te verwerken en verwerk het ook op je eigen manier, ongeacht wat anderen vinden of denken. Dat is erg belangrijk. Als je wilt huilen of boos zijn gwn doen. Mensen bedoelen het ook soms wel goed met bepaalde opmerkingen maar ik had daar toen echt geen oor naar, wilde alleen mijn kindje terug en snapte ook niet waarom het gebeurd was. Dit heeft bij mij wel een tijdje aangehouden hoor. Maar mijn vriend was echt super lief en dat hielp me er wel door heen. Meis heel veel sterkte in deze tijd, ik denk aan je <3
super lief! ja heb vandaag veel ruzie gemaakt. omdat boos ben. maar niet op degene maar om wat er gebeurd is.Mijn beste vriendin, is dus een echte vriendin. ze praat veel met me. en mijn mannetje zorgt goed voor mij. Net een hartvormig kistje geschildert samen met mijn dochter. mijn onderbuik gevoel zegt dat dit echt puur pech was. Ook omdat ik in het begin al geen goed gevoel had over deze zwangerschap. De verloskundige denkt het ook. Die zei ik denk wel voor 95 % puur pech. lief je berichtje.. super lief