Spannend, hoe was je echo? Heb zelf 4 miskramen gehad. En ben nu ook steeds zo zenuwachtig voor de echo's. Maar tot nu toe alles goed
Hoi allemaal jullie duimen heeft geholpen, ik heb ook een mooi kloppend hartje gezien!Ben zo blij^^ Ben wel 5 dagen teruggezet, maar de cerloskundige zei dat dat vaker voor kwam en dat ik mij daar niet zorgen over hoef te maken..alles zag er goed uit zei ze.. @Aster 14 super fijn dat jij ook een goede echo hebt gehad! Nu op naar de volgende goede echo's Iedereen echt super tnx voor de lieve berichtjes...Doet mij echt goed
Super fijn alles goed is Ze kunnen later toch pas echt goed meten hoever je bent. Hopelijk kun je er een beetje van gaan genieten!
Heel herkenbaar! Na twee miskramen was ik heel zenuwachtig voor mijn eerste echo met 7 wk (vanwege de vorige miskramen) een kloppend hartje toen, maar moest daarna nog wachten tot de eerste termijnecho. Je bent wel wat onzekerder als je miskramen hebt doorgemaakt. Ik ben blij voor je dat je echo goed was, nu lekker de angst een beetje loslaten en genieten.
Fijn dat je zo'n goed bericht had en inderdaad, heel herkenbaar. Ik had het ook bij de 2e en dat werd een miskraam voordat ik toe kwam aan de vroege echo. Dus ja, na 2 miskramen knijp je hem dan helemaal. Maar op een of andere manier zei mijn gevoel toen dat het goed zat en dat bleek ook zo. Maar dan ben je wéér zenuwachtig voor de termijnecho hoor! Je bent uiteindelijk pas gerust denk ik als je je kleintje in je armen kunt houden na de bevalling!! Geniet van je zwangerschap!