bang voor 20 weken echo

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Scorpion, 29 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ja af en toe, en 1x per week ook wel ongi krampen en dat zijn je banden is mij verteld.

gisteren avond had ik steken en krampen om me hele buik heen ook aan de bovenkant.

2. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    oke thanks, ben ik toch normaal haha

fijne jaarwisseling he
    en alvast heel veel geluk voor de 20 weken echo
    volgens mij gaan wij op dezelfde dag, toch?

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik wou dat ik je onzekerheid weg kon nemen maar helaas kan dat niet!! Het enige haal je niet teveel in het hoofd en probeer te genieten..

Ik was blij dat we met de 2e geslachtsbepaling de niertjes goed hadden gezien, want met de 20 weken echo had Meisje het niet in het hoofd om te draaien haha. Na lang porren en schudden draaide ze een beetje waardoor het laatste niertje toch in beeld kwam.. Alleen het stuitje wou ze niet laten zien maar daar mogen we woensdag voor terug :D

Was wel bang dat het geen meisje meer zou ijn maar een jongentje hahhaa..

Succes

4. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    jullie ook fijne jaarwisseling,

ik heb de afspraak de 21e

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hey Scorpion!

Ik heb ook schrik voor de 20 weken echo hoor! Zeker nadat ik met de nekplooimeting een bijkomende echo moest hebben. Ook dat speelt af en toe nog door m'n hoofd, maar ik moet wel zeggen dat ik de laatste weken wat meer probeer te genieten.

Ik heb dinsdag mijn volgende echo, en ook dat vind ik elke keer weer spannend.

Ik wil wel niet op de dingen vooruit lopen en laat het gewoon over me komen.

Knuffel x

6. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Wij hebben aanstaande maandag de 20 weken echo, en eigenlijk dacht ik er nooit bij na..
    Bij ongeveer 17 weken hebben we een uitgebreide pretecho gehad van een mevrouw die ook 20 weken echo's doet, en aan het einde zei ze; nou.. jullie kunnen over 3 weekjes met een gerust hart naar het ziekenhuis hoor!
    En toen dacht ik; gerust hart..waarom zou ik ongerust zijn? En toen drong het pas tot me door dat er goed naar ons meisje gekeken zou worden.

Moet ook wel zeggen, ik heb iedere 3,5 week een controle in het ziekenhuis, en dan krijg ik ook echo's..dus de kleine wordt wel goed in de gaten gehouden. Misschien dat ik daarom zoiets heb van; leuk, weer een echo ipv een medisch onderzoek :)

Voor je het weet is het de 21e ;)

7. 1982ra

1982ra Lid

30 dec 2008
    33
    0
    0
    Snap het helemaal de angst voor de 20 weken echo.
    Ik kreeg veel reacties van veel plezier vanmiddag. En dan dacht ik al veel plezier??? Ja dat kan ALS alles goed is.
    Wij wouden ook graag weten wat het werd maar toen de verloskundige het geslacht zei was ik eigenlijk alleen maar bezig met de echo en dacht ga maar verder met de echo.
    pas toen we thuis waren kon ik dat pas goed tot me door laten dringen.

Ik heb wel veel bij zelf geprobeert te denken. Als er iets niet goed is kan ik er nu niets meer aan veranderen. Ik zorg goed voor me zelf eet gevarieerd, drink voldoende zorg voor mijn rust...
    En als het dan niet goed is komen we er ook wel uit.
    Maar snap de angst wel helemaal.

Succes voor iedereen die hem nog moet krijgen.
    En probeer er toch een beetje van te genieten want het is toch wel bijzonder zo'n 20 weken echo.

Deel Deze Pagina