Bij de eerste met 32 weken verloren. Ingeleid met 38.4. Bij deze zwangerschap met 35.5 en de dagen er na wat nog kleine stukjes. Vandaag ook weer wat kleine stukjes (38.5). 1 cm ontsluiting (cadeautje zwangerschap 1) en baarmoedermond iets verweekt. Dus het groeit gewoon weer aan .
Ik verlies sinds 39.5 stukjes.. Gelatinelijmachtige smurrie. Eerst was het wit, nu bruin. Ik denk dat dus dat het de slijmprop in delen is.
Alleen bij mn 2e bevalling een paar uurtjes voordat de weeen begonnen. Bij de 1e en laatste zwangerschap geen slijmprop gezien
Bij de eerste bevalling verloor ik mijn slijmprop bij het opstaan uit bed , hierna begonnen meteen de weeen . Heb m nu nog niet gezien ..
Bij de eerste 2 uur voor mijn vliezen braken en ik ook direvt vol in de weeën zat. (dit was met 40+6). Nu nog niks gezien...
Niks gezien. Zou ook niet weten hoe het eruit zag. Tijdens bevalling kwam er wel wat bloederig slijm, dat heb ik bij de 1e en 3e gezien, maar dat zag zeker niet uit als een prop, meer afscheiding. En eerlijk gezegd was ik zo vol in de weeën dat ik ook niet gelet heb op dat soort dingen .