Tussen mijn jongens zit 2 jaar en 3 maanden. Tussen dit meisje en de middelste zal net wel of net geen 4 jaar zijn.
Mijn oudste is 7 mei 4 jaar geworden. Nr 2 is 1 jr en 2 mnd De oudste gaat pas naar de zomer naar school dus heb ze ook nog lekker thuis.
Wat grappig. We krijgen dus allemaal een 3e kindje en al onze oudste gaat naar de vakantie naar school!
Nou hier zit het eraan te komen en ik ben echt heel bang in eens. Bang dat de baby of ik sterf bang dan ik mijn andere kindjes achter laat. Heel erg vervelend. Heb nu om de 5 tot 8 minuten een harde buik en ben mijn slijmprop vanmiddag ergens kwijt geraakt.
Hier heb ik er een van 4 jaar en 5 maanden een van 23 maanden en dan de aankomende baby binnen 2 weken.
Wat balen dat je zo bang ben Edelweiss. Probeer te ontspannen, het komt echt wel goed! Het is je al 2x eerder gelukt en je hebt al die positieve verhalen hier gelezen. Ik ga voor je duimen voor een voorspoedige bevalling, je kunt het!!!
Edelweiss. Gaat geen 2 wk meer duren als ik dat zo hoor! Miss vandaag nog wel? En bang om dood te gaan, dat had ik 2 dg geleden ook,moest er zelfs om huilen. Nu realiseer ik me dat dit echt door de hormonen komt.en laat ik dat ook los. Jij kan dit edelweiss! Zet hem op
Ik herken het ook hoor! Een stukje onbevangenheid die ik de vorige keren wel had. Vorige bevallingen gingen volgens het boekje, dus en ben ik bang voor valse verwachtingen. Wel blij om die positieve verhalen te lezen over derde bevallingen. Ik blijf dit topic nog even volgen . Succes edelweiss!
Het blijft rommelen maar echt doorzetten nog niet. Ga zo maar slapen en dan zie ik wel weer. Nog een nachtje mezelf druk maken
Ja, eigenlijk wel. Had ik ook echt verwacht dat het 'gewoon' weer een meisje zou zijn . Nu kom ik zelf uit een meiden gezin, ik heb drie zusjes en geen broers. Zo'n jongetje is echt helemaal nieuw. Dat maakt me wel heel nieuwsgierig nu naar het mannetje in mijn buik! En jij hebt het tegenovergestelde. Al los gegaan met roze en schattige jurkjes ?
Nee ik heb eerst 5 wk aan t idee moeten wennen dat we een meid krijgen. Ik dacht wat moet ik daar nou mee? Vind ook alle kleertjes stom, hou niet van roze. Bij prenatal nu alles met kroontjes, ble en bij babydump vies roze. Dus hier zo veel mogelijk rood. Heb wat kleertjes geleend dus er ligt ook wel wat roze. Maar ik vind met de jongens zo makkelijk: broek shirt klaar. Ik zie het al helrmaal gebeuren zometeen: jurkje truitje legging onee die zit in de was andere kleur past er nirt bij aaaaahhhhhhhhh ik word nu al gek. Laat staan mn man. Ha ha maar ik ben nu aan t idee gewend hoor en vind het helemaal leuk. Ook voor de jongens, dat zij leren dat meisjes anders zijn dan jongens. Ik ben ook heel nieuwschierig hoe ze eruit ziet. Kan niet wachten tot de bevalling begint. Kom maar op me die pijn!
De nacht een beetje doorgekomen Edelweiss? Haha wat een verschil Janneke, ik ben dol op dat tuttige als ze zo klein zijn. Je hebt voor meisjes ook hele leuke stoere kleertjes! Mijn middelste heeft regelmatig stoere kleren aan, de oudste wil alleen maar jurken en rokken die zwieren.......
Mijn (nu nog) jongste gaat ook na de vakantie naar school. Ben heel benieuwd. Het is nog maar zo,n druif hihi. Ik ben wel benieuwd hoe ze op hun zusje gaan reageren! Ik ben dus ook wel helemaal van t roze enzo al heb ik nu wel zoiets van ander kleurtje lijkt me ook wel leuk. Heb best wat roze nu. Ik verheug me er heel erg op haar te gaan zien en haar gewoon bij haar naam te gaan noemen. Edelweis, ik zie dat je toch bevallen bent gisteren! Van harte gefeliciteerd! Je bent de eerste van dit topic. Wil je, als je er aan toe bent, met ons delen hoe je bevalling was? Liefs
Leuk om te lezen allemaal. Ik ben nog lang niet zo ver maar herken het gevoel wel heel sterk. Hier ook twee relatief makkelijke bevallingen gehad (1e 5 uurtjes en een schaafwondje en de 2e bijna twee uur zonder schade). Bij beide kwam de placenta niet goed los en de tweede keer ben ik ruim 1l bloed verloren, dat maakt me wel een beetje ongerust. Ik hou het even in de gaten hier