Ik ben gister bevallen. In snel trein vaart en ik heb 1 keer geperst en het kind gelanceerd Heel apart voel ik me fantastisch en ik ben alweer goed op de been.
Ach meis toch, was het zo heftig? Omdat het zo snel ging of omdat je toch wel bang was? Nu is hij/zij er en kan het grote genieten beginnen!
Ik word de laatste dagen steeds minder bang. Begin het meer beu te worden en juist een beetje uit te kijken naar de bevalling, gelukkig , Morgen naar de vk, ben benieuwd... Ze hebben het steeds over strippen met 39 a 40 weken maar ik weet niet of k dat wel wil?!
Dat is een truc van moeder natuur. Op den duur is het te zwaar en kan die hele bevalling je geen reet meer schelen. Mij hebben ze bij de vorige kids ook willen strippen, maar er is maar 10% kans dat het daardoor begint. Van mij hoefde dat niet zo.
Als t kan word ik vrijdag gestript. Ga er niet vanuit dat ik dan ga bevallen maar misschien levert het wat extra ontsluiting op. Als ik 4 cm heb, wil ik dat ze thuis mn vliezen breken zodat de bevalling begint. Dus ik hoop dat t lukt vrijdag
Dat heeft moeder natuur mooi geregeld, vorige week lag ik 's nachts haast te hyperventileren van angst haha. Ik hoop voor je dat het lukt Janneke! Ik wil eigenlijk gewoon net zo'n bevalling als vorige keer, zou ik die ergens kunnen bestellen?
Ik vond mijn derde bevalling een eitje, eindelijk een keer persweeën, scheelt een hoop werk De eerste lag in stuit, natuurlijk gekomen, maar was wel de heftigste. De tweede lag normaal en was er zo, schampte wel met zijn schoudertje, dus een scheurtje. De derde lag ook normaal en duurde wat langer vanwege de gezelligheid met de vk-en en oud-collega's (kraamverzorgster), na verplicht douchen was hij er zo. Ben nu benieuwd naar de 4e bevalling...
Scheelt een hoop werk zegt ze haha. Hier ook geen persweeen de eerste keer, de tweede keer wel. Ik snap nu wel wat ze bedoeling met oerkrachten, die 8,5 pond zat bijna tegen de achterkant van het bed
Edelweiss gefeliciteerd! Hier tweede bevalling, maar ook erg bang. Veel mrnstruatiekrampen. Hebben jullie daar ook last van? Ik ben trouwens nu 34+2
Nee maar dat had ik vorige keren ook niet. Alleen harde buiken en venijnige steken tussen mijn benen. Denk doordat ze zo diep ligt.
Ik ook alleen harde buiken en steken en pijn aan mn doos, alsof ie helemaal blaue is, vooral met lopen. Dat had ik bij de oudste ook toen in met 4 cm onaluiting rond liep dus ben benieuwd. Echt iedereen heeft een makkelijke 3e bevalling. Dat geeft ze zwangere moed!
Kortecol, ik heb wel veel menstruatiekramp, maar mijn meisje is ingedaald geweest en is er nu weer uitgekropen. Ik verwacht ze dus wel weer als ze weer gaat indalen evt...