Pethidine hoef ik ook niet, maar ze hebben nu ook een pompje; remifentanil heet het geloof ik. Die wil ik misschien wel, maar ik wil het vooral ook eerst zelf proberen. Hopelijk geen tijd om over na te denken
Hier in het ziekenhuis hebben ze die nog niet. Wel de steriele waterspuit. Hopelijk gaat het snel genoeg en is het niet nodig.
Oh wat fijn dat jullie dezelfde zorgen hebben. Ik had ook al een topic geopend. Ik vind het zo spannend nu de derde keer. Twee snelle bevallingen, waarvan de eerste thuis, maar door bloedverlies en vastzittende placenta toch met ambu naar zh. Nu ben ik gewoon benieuwd of het allemaal goed gaat. Ik ben meer bezig met de risico's merk ik.
Moet zeggen dat ik me ook zorgen maak om de tijd erna. De eerste keer weer naar de wc voor de grote boodschap. Aai daar zie ik toch tegenop. De kraambloeding jak vind ik helemaal niks. Ik slik nu framboosbladcapsules om zo min mogelijk bloed te verliezen en vrouwenwortel druppels voor snellere verweking.
Ooh ik ben niet de enige.... Alle mensen ben niet eens 8 weken, maar kan helemaaln in paniek raken als ik aan de bevalling denk... 1ste was geweldig! 2de inleiding... Nooit meer!!!! O echt ik moet nog slapen... bevalling was 14 weken terug en heb hem verdrongen... Heb er een geweldige zoon voor terug gehad, maar nooit meer zo'n bevalling!
Ik moet over een week of 9 bevallen van de tweede, maar ben zoo bang!! Voor een herhaling van de eerste x, voor weer iets nieuws, voor mn dochter en hond achter te laten, het niet weten hoe en wanneer het gebeurt, de tijd erna herstellen, eerste boodschap op de wc weer whaha, het vloeien bah.. Vorige x na 27 uur spoedks gehad, miss krijg ik nu een geplande maar miss ook niet.. aan ene kant hoop ik van wel, kan ik tenminste zelf ook alles plannen zover het kan, maar aan de andere kant ook niet.. mja dat is aan de gyn om te bepalen! Iedereen veel succes!!
Sam, gefeliciteerd met je jongste! Hoe was de inleiding en op welke indicatie? Ik zie dat je al zwangr bent van de derde, jeetje van harte!!!
Hoe is het met jullie? Ik begin toch wel naar dd bevalling uit te kijken en zeker nu het warme weer eraan komt!! Ben zo benieuwd naar ons kleine meisje....
Morgen ben ik uitgerekend, maar man man wat baal ik van de warmte. Kan intussen echt helemaal niks meer en met twee kindjes is dat geen succes. Ze willen van alles maar mama kan niet veel meer en dat vind ik zo sneu. We zitten met allemaal meiden in een fb groep. 16 van de 22 zijn inmiddels bevallen. Een ervan is overtijd de rest ervoor. Ik wil ook zooooooo graag nu.
Ik zit in hetzelfde schuitje als jij merryl. Ook weinig kunnen en twee mannetjes die sinds vandaag allebei thuis zijn vanwege vakantie. Ik heb alleen maar lelijk gedaan gisteren pffff zo vervelend, maar ik kan nog maar weinig hebben. Zo zielig voor ze. Zij zijn ook zenuwachtig en kijken ook uit naar hun zus en dan een mama aan het eind van haar latijn.... Ik mag alleen nog wat langer dan jij (verwacht ik) maar ik hoop dat de warmte volgende week weer snel weg is
Vervelend is dat he. Ik ben ook best chagrijnig tegen ze. Vind het wel zielig, maar ze hebben er niet veel last van. Ik hoop dat je niet al te lang meer hoeft te wachten.
Leuk zo'n topic. Heb hem bijna helemaal gelezen. Ik ben zelf ook over 4 weken uitgerekend van de derde, verwachten nu na 2 jongens ook een meisje. Als ik denk aan mijn 2 bevallingen dan denk ik alleen maar fijn, goed gegaan en ben nu dan ook eigenlijk helemaal niet bang. Wel was de eerste 9 dagen overtijd en de tweede 13 dagen. Wel ben ik erg bang dat ik het 'verlies'. Dat het zo snel zal gaan en geen tijd heb om te bellen of dat mijn vriend niet zo snel kan komen van zijn werk ofzo..
Varis, fijn dat je er niet tegenop ziet. Ik inmiddels ook een stuk minder ookal blijft het een hele klus. Wel spannend nu een meisje, vind je niet. Merryl ik ga er ook vanuit dat het nog even duurt hoor. Tis wel bijna volle maan
Hoe meer klachten je krijgt hoe minder je ertegenop ziet. Ik ben niet echt bang voor de bevalling zelf. De pijn wel, maar niet dat ik het niet aan zou kunnen. Maandag om 20:16 is het volle maan. Wie weet.
Ja inderdaad merryl. Het is precies zoals jij zegt. Ik ben ook zeker bang voor de pijn, maar niet dat ik het niet aankan. Het is ten slotte twee keer eerder gelukt. Mocht ik het echt niet aankunnen dan is er pijnbestrijding en al die gegevens plus de klachten plus de nieuwsgierigheid naar ons meisje begint nu de overhand te krijgen gelukkig. Wij hebben nog een grote uitdaging vandaag en dat is het vieren van de verjaardag van onze , nu nog, jongste spruitje. Hij wordt dinsdag 4 en vandaag vieren we het voor de familie. Met 30! Graden. Tja op de overlevingsstand dan maar, maar ik ben blij als het vanavond 7 uur is. Kids op bed en alles opgeruimd en dan maar verder hopen dat ze of morgen komt of anders na dinsdag! ! Fijne dag allemaal en sterkte met de hitte
Dat heb ik ook wel hoor. Nieuwsgierigheid vind het op het moment wel. Kan bijna niet meer wachten al voelt het ook wel onwerkelijk soms. Heel veel plezier en gefeliciteerd met de kleine grote man.
Gefeliciteerd zeester.. Ik vind het inderdaad heel spannend een meisje, kan ook echt niet wachten. Fijne dagen jullie met die warmte..