Eerder deze week viel mij op dat E. een blauwe waas over haar tong had. Ik dacht dat het misschien door de fruithap kon komen en toen het later ook weg was, heb ik er verder niets meer mee gedaan. Nu kwam E. net uit bed en weer heeft ze een behoorlijk blauwe waas op de tong. En dan ga je Google raadplegen... Hier lees ik van alles over hartgeruis etc. Het liefst bel ik nu direct de hap maar is dat nodig denken jullie? Ben ik niet gelijk te overbezorgd en kan dit best tot morgen wachten?
Ik zou gewoon bellen. Kan toch geen kwaad? Liever het zekere voor het onzekere nemen. Verder heb ik geen flauw idee wat het zou kunnen zijn Hopelijk niks bijzonders!
Ik zou bellen, aan hun om dan te beoordelen of je meteen langs moet komen of dat het kan wachten tot morgen.
Spruw geeft toch ook een beetje een blauwe waas? Bij twijfel zeg ik altijd: bellen. Liever tien keer te vaak, dan één keer te laat, toch!?
We hadden gebeld en moesten meteen komen. Hartje en longen was allemaal prima. Inmiddels was de tong ook weer redelijk normaal. Mocht het weer gebeuren, direct aan een arts laten zien want nu kon hij niet veel zeggen.
Goed dat je gebeld hebt! Was ze verder niet benauwd? Verkouden ofzo? Een blauwe waas rondom het mondje heeft meestal onschuldige oorzaken, maar een blauwe tong is wel iets wat je altijd meteen moet laten controleren. Goed in de gaten houden dus!