Hoi Adrienne Even een vraagje. Meson komt nu snachts om 1 uur en om half 5! Eerder kwam hij om 3 uur en 7 uur. hij krijgt nu tussen de 100 en 120. hij heeft dan echt honger, moet de voeding weer omhoog? of toch proberen, voeding voor hongerige baby`s?? Groetjes Miranda
Hoi hoi, Ik zou eerst proberen om de voeding omhoog te doen. Het is de bedoeling dat hij langer gaat slapen in de nacht... niet korter. ) Groetjes Adrienne
Hoi het probleem is alleen dat als ik een fles van 120 maak, er meestal een laagje in laat zitten, dan heeft hij genoeg...
Hoi hoi, Oke, en hoeveel tijd zit er nu overdag tussen? Je zou dan inderdaad de voeding voor hongerige baby's kunnen proberen. Groetjes Adrienne
Hoi hoi. Meestal moet ik hem wakker maken overdag. Dan zit er 3 a4uur tussen. Ik heb voeding gehaald voor hongerige babys. En de 1e nacht ging het gelijk goed. Alleen vannacht was het weer half1 en 5 uur.
Hoi 13uur 16uur 19uur 22uur en dan is het of 1uur of 3 uur en dan 5 uur of 6 uur en dan weer rond 9 / 10uur. Het verschilt een beetje per dag/ nacht. Mag ik hem al iets meer geveb savonds? Ook boert hij bijna niet.
Hoi hoi, Probeer dat gerust eens uit om 130 te geven, misschien slaapt hij dan net tot 3 uur door. Groetjes Adrienne
jeej kwart voor 2 !. Maar helaas wel wakker tot half 4. Daarna was het half 7.alleen savonds 130 gegeven.