erge steken

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door bianca3006, 31 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    hallo

waarschijnlijk hebben jullie deze vraag al onwijs vaak gehad maar maak me toch een beetje zorgen.
    Ik heb de laatste 2 dagen erg last van steken in mijn onderbuik, net boven de schaamstreek. ook af en toe links en/of rechts van mijn buik.
    Ik ben morgen 26 weken zwanger en vroeg me af of het gewoon bandenpijn zijn of kan het komen door het werken?
    Ik werk met gehandicapte kinderen. Dit gaat allemaal nog erg goed maar afgelopen 2 dagen drukke diensten gehad en nog een feestje tussendoor (ja, eigenlijk te druk maar alles ging zo goed).
    Zou die pijn daar van komen? of zou het een andere oorzaak kunnen hebben?

Alvast bedankt en ook alvast een hele fijne jaarwisseling!

Bianca

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi bianca,

Het kan absoluut komen door de net wat te drukke dagen! Houd je de komende dagen rustig, verdwijnt de pijn dan is het zeker daarvan. Bljft de pijn aanwezig laat dan even je urine nakijken bij je huisarts maandag. Een blaasonsteking kan de boosdoender zijn.
    FIjne jaarwisseling!

Imke

3. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    Oke, dank je wel. Ik kan helaas vandaag niet meer rustig aan doen. Moet tot morgenvroeg 8.00 werken, maar dan morgen hele dag rustig aan doen en zaterdag ook.
    Kan een warme kruik ook helpen is dat is niet zo goed, en wordt het dan te warm in/op de buik??

Ik had eigenlijk nog een klein vraagje. Eind januari (dan ben ik 30 weken) wil ik nog heeeeel graag naar de Vrienden van Amstel Live. Nu woon ik zelf in Ommen en we gaan met een hele groep. Ik blij sowieso in Rotterdam slapen (om niet terug te hoeven), maar het kan nog kwaad om naar de Vriende van Amstel te gaan? of kan dat vroege weeen opwekken?
    Alvast bedankt.

Fijne avond/nacht!!

Deel Deze Pagina