Wie doet er mee?? Het is toch al een rotmaand om te moeten bevallen, dus waarom niet met de kerst? Vraag me alleen wel af of je dan wel een ziekenhuis vind waar ze je eventueel pijnbestrijding kunnen geven, of maak ik me nu weer druk om niets? x
ik lig nu in het ziekenhuis, vandaag opgemomen, hoge bloeddruk, ze gaan morgen beginnen met pillen om de baarmoedermond week te maken, en daarna inlijden, kan dus heel goed een kerstkindje worden hier.
Hier ook vandaag uitgeteld en het rommelt al 3 wkn.. Maar steeds zwakt het weer af.. ben erg benieuwd?,, heb z`n idee dat wij dit jaar een hele aparte kerst krijgen . dus wie weet ?
Succes meid. hoop dat het niet een lang durig bevalling wordt en dat je snel jullie kleintje in handen hebben knuffel
Ik ben nog niet eens uitgerekend maar vind het al spannend met de kerstdagen moet je nagaan hoe dat bij jullie is!! Maar heb zo'n gevoel dat wij een eigenwijsje hebben die denkt leuk met de kerst of precies met oud en nieuw!! Het rommeld al een paar dagen ook, maar ja dat zegt niks he zeggen ze!! Meiden suc6 iig!!
Dobbel, succes meid!! Misschien heb je die kleine met de kerst in je armen, grote kans dat ze ervoor zorgen dat hij/zij er voor de 25e is denk ik zo.... Hier ook al dagen harde buiken en krampen en steken maar het wil niet doorzetten... Lag gisteravond met een kruik op mijn buik, manlief was helemaal in rep en roer hahaha! KOM OP MEISJE!!!!
Hier ook al een paar keer vals alarm.. Man lief helemaal door het dolle en nerveus.. en dan zet het helaas niet door balen is dat..
morgen is onze uitgerekende datum en het rommelt al een paar dagen in de buik. Vandaag natuurlijk niet.... stilte voor de storm ???? we blijven wachten. Ik vindt het niet erg als onze uk met de kerst zou komen. Liever kerst dan oud & nieuw succes met laatste loodjes !!!
ik ben morgen uit gerekent. heb al voor teksen en wat bloedverliez maar zet niet echt door., hopen dat het vanacht door zet.
Pff..mijn kleine laat ook op zich wachten. Meneer heeft blijkbaar nu al een eigen willetje dus ik zie hem er ook wel voor aan om lekker op kerst te komen speciaal om mama te pesten. Ik heb al vanaf het begin geroepen: Als ie maar niet op kerst komt, lijkt me gewoon ook niet zo leuk voor hem. Maar ik ben nu zo zat van het wachten dat het me eigenlijk helemaal niet meer kan schelen! Ik wil hem nu gewoon zo snel mogelijk in mijn armen houden... En laten we nou even eerlijk zijn, een mooier kerstcadeautje kan je niet krijgen toch?
Nou, hier nog iemand....... A.s. maandag de 28e is 'echt' mijn uitgerekende datum dus ook hier hangt het er om met de feestdagen. Zo met eind december is het toch al een gekke periode, dus manlief en mij maakt het allemaal niet zoveel uit. We zijn gewoon veels te benieuwd naar onze kleine man! Hopen alleen dat ik niet heel erg veel overtijd zal gaan maar ja, we hebben er niets over te zeggen. Succes voor jullie ook allemaal meiden
Hallo meiden, Ik wil mij hier ook aanmelden haha. Ik ben 30 december uitgerekend, mijn dochtertje kwam met 38 weken maar geen garantie dat deze voor de uitgerekende datum komt. Beetje jammer dat ik niet weet wanneer ik ga bevallen. Ik hoop ook een soort niet met kerst, heb ook al een aantal dagen onregelmatige harde buiken zeker als ik `s avonds in bed lig (of dat let ik er meer op). Maar ik hou dit topic in de gaten, gezellig! Wie krijgt een kerstkindje??? Groetjes Senna
Hoihoi Hier ook een mogelijk kerstkindje. Morgen ben ik uitgerekend. Ik heb al een mooie kerstoutfit voor de kleine klaar liggen . Een rood rompertje met mutsje "my first christmas". Nu is het afwachten of ik het haar kan aantrekken of dat ze nog even wacht tot kerst voorbij is. Het is wel aardig aan rommelen. Harde buiken en ze is nog verder ingedaald... Spannend hoor!
Ik doe ook mee!! Waarschijnlijk voor spek en bonen, maar ik heb al wel een paar dagen regelmatige (en onregelmatige) harde buiken. Helaas nog geen verweekte bmm of iets dergelijks.
Hier sinds vanmiddag weer flinke harde buiken .. ze zijn niet fijn maar voorlopig nog niet het gevoel dat het nu echt gaat beginnen.. het is al 3 wkn aan het rommelen.. wel alvast de schoonouders ingeschakeld als we bellen dat ze komen.. stel het gaat erg snel.. wie weet.. ik hou het er op dat het nog wel een paar dagen gaat duren . spannend meiden we wachten gezellig met ze alle af
Ook ik sluit me aan! Uitgerekende datum is 28 dec. maar sinds gisteravond rommelt het flink in mijn buik!! Zelfs zo erg dat ik niet plat kon blijven liggen, maar al zittend aan de eettafel geprobeerd heb te slapen (wat natuurlijk niet lukte....). Dus ook hier wordt het spannend of het wel of geen kerstkindje wordt!! Voor wat betreft jouw vraag over pijnbestrijding: bij ons in het ziekenhuis is gezegd dat er altijd een anaestesist beschikbaar is op afroep als pijnbestrijding nodig of wenselijk is. Soms zijn ze al in het ziekenhuis vanwege bijv een andere operatie en kan het heel snel geregeld worden, soms moeten ze van huis komen en zijn ze er met een kwartiertje. Dus dat moet geen enkel probleem zijn!!!
Hey....ik meld me ook.... ik ben uitgerekend voor 29 dec....het rommeld al weeeeeeken!!! Heb zelfs al 2 x met vals alarm in het ZH gezeten.... En dan te bedenken dat ik met 24, 28 en 32 weken een week aan de weeen remmers heb gelegen.....omdat het toen al wilde komen... Ik loop al weken met een verweekte bmm en 1 cm ontsluiting.... Hier zijn ze nogal van de natuurlijke processen, ook wegens mijn keizersnee-lidteken gaan ze niet zomaar helpen... Trouwens...de kleine doet het goed, lijkt zich nog prima te vermaken daarbinnen! Dus in hun ogen géén reden om wat te helpen... Heb nu elke week controle....moet 31 dec weer....al verwachte de gyn niet dat ik die zou halen.....Fingers crosst!!! Al moet ik nu eerlijk toegeven dat ik op wat menstruatieklachten en af en toe een aantal weeen, weinig voel....terwijl ik een week geleden nog uren weeen had om de 3 min. Al deden ze vrij weinig en waren ze echt niet pijnlijk! Ik HOOP ook niet op een kerstkindje....puur met de verjaardag(feestjess) in mijn achterhoofd....maar aan de andere kant...het maakt me niks meer uit...ik ben het beu....kom nou maar gewoon!!!
Mogelijke Kerstkindjes: Bekijk bijlage 38997 SYRV: 21 dec Lindy: 23 dec Kindje2opkomst: 23 dec Pelikaantje: 24 dec Mama Juf: 24 dec Marijke2: 24 dec Evelientje: 28 dec Esser: 28 dec Klein Chrisje: 29 dec Senna: 30 dec Marlett: 30 dec sta je er nog niet tussen? ff quoten en toevoegen...
Oooooooooooooohw meiden wat spannend en wat een hoop mogelijke kerstkindjes onderweg!!!! Hier nog steeds niets, ben gisteren bij de verloskundige geweest en zij zei dat als ik volgende week woensdag niet ben bevallen dat ze dan gaan strippen. Maar ik hoop toch ECHT dat het niet meer zo lang duurt hoor!! Ben het zo zat... Heb ook 9 maanden geroepen; als ze maar niet met kerst komt, lijkt me voor haar niet zo leuk... Maar nu......... kerst of geen kerst; KOM ERUIT!!!!! Zet hem op allemaal, hopelijk kunnen we morgen of overmorgen met z'n allen zingen: ER IS EEN KINNEKE GEBOREN OP AARD..... LALALALAAA!