Tip!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 894hi, 9 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 894hi

894hi Niet meer actief

Even een tip voor de mensen die hun eeste kindje willen
    laat je ruim voor je zwanger wil worden een bloed test doen om te kijken of je genoeg antibacterien in je lichaam heb zitten o.a. voor rode hond.
    ik werd er op getest tijdens mijn zwangerschap net als alle andere zwangere vrouwen en ik blijk dus te wijnig van die stoffen in mn lichaam te hebben hierdoor kan mn (ongeboren)kindje ziek worden als ik bij "besmetten"kinderen in de buurt kom. en dat terwijl ik zelf alle kinderziektes als kind heb gehad en ingeend ben en dan nog die anti bacterie niet en dat is toch wel veel zenuwen nu zo tijdens de zwangerschap omdat jij en de besmette persoon vaak zelf niet weten of je wel of niet bij je draagt

2. Ik20

Ik20 Actief lid

13 jan 2009
    101
    0
    0
    vraag maar
    Groningen
    ik heb dat nooit gehad :O

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

hey meid,

wat erg voor je zeg ! gelukkig ben je er alsnog achtergekomen, maar het lijkt me nu dan niet echt een onbezorgde zwangerschap voor jou :(

maar testen ze daar zomaar op denk je als je dat vraagt?

ik zal het eens in mijn achterhoofd houden en de volgende keer als ik bloed moet prikken vraag of ze het ook even aankruisen..

thanks voor de tip
    liefs daantje

4. 894hi

894hi Niet meer actief

rond je 10e week van je zwangerschap krijg je een bloed test voor O.A. bloedgroep , irr.antistoffen , luesserologie,HIV enzo.
    en dat moet allemaal goed zijn en dus na de zwangerschap moet k meteen zo een prik halen voor eventueel mn volgende zwangerschap
    dacht je goed begonnen te zijn foliumzuur slikken en gezond leven kom je daar na 10 weken zwangerschap achter dat is niet zo fijn dus laat jullie dat niet gebeuren

5. SeaShell

Erg vervelend meid :( maar erg lief dat je ons ervoor waarschuwt! Succes nog met de zwangerschap meid!
    Liefs daantje

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    aardig dat je ons daarop attendeert maar volgens mij wordt je daar niet zomaar op getest tenzij je al zwanger bent!

7. MOHkimke

MOHkimke Lid

10 okt 2007
    50
    0
    0
    GENT
    Zal ik toch een vragen...

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Mijn gyn heeft mij die raad ook gegeven. Van het moment dat je zwanger wil worden, even bloed laten prikken. Dat bespaart je soms heel wat problemen tijdens de zwangerschap.

9. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    Ik had de weinig anti stoffen van de rode hond daardoor moest ik na mn zwanger hem opnieuw halen.

10. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    ik heb rode hond al gehad toen ik 5/6 was..
    dan heb je die antistoffen toch zoizo?

11. SeaShell

ja, maar het kán zijn ( hoeft niet) dat je te weinig antistoffen hebt.. je hebt dan wel wat antistoffen, maar niet genoeg..

12. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    Ja iedereen wordt ingeent daar tegen maar bij sommige mensen hebben er dan nog geen genoeg anti stoffen ervan. Je moet er 21 rubella titer hebben en ik had er maar 14 van. mn zusje had dat ook,die heeft hem pas geleden gehaald die had er 20 inplaatsvan 21.

Deel Deze Pagina