Ja, Marsab, dat vond ik zelf inderdaad ook, maar was benieuwd of het andere mensen ook op zou vallen. Bedankt voor de reacties tot nu toe. Stemmen maar! x Linda
Sem staat op nummer 1 van populaire namen, zit je kind dalijk bij nog een paar Sem's in de klas, lijkt mij niet leuk. Maar ieder ze keus
Ik zou ook voor Sam gaan. Idd omdat je anders twee keer die e hebt. En bovendien is Sem een zeer populaire naam, daar zou ik sowieso niet voor gaan.
Ik vind Sam sowieso de leukste naam. Sem is zo'n naam die momenteel erg uitgemolken wordt naar mijn idee, vind hem alleen daardoor al niet leuk meer.
Ja, het inderdaad jammer dat Sem zo populair is. Maar ik denk toch dat ik Sam zelf ook leuker vind. Over twee dagen zullen we weten wat het wordt. Ben zo benieuwd. Misschien wordt het wel een meid. Nou, dan hebben we zeker een leuke naam, waar ik 100% zeker van ben. Als het een jongen wordt, ga ik toch nog even kijken wat de naam wordt. Ik hou namelijk eigenlijk van de wat apartere namen, maar daar kan ik maar geen leuke van vinden. x Linda