nee echt niet.... net of een iets ouder iemand dat niet kan hebben! mwahaha nee was zeker niet de bedoeling... ennuh geen zweangerschaps dementie! laten we dit maar op blond gooien! Anders heb ik dadelijk geen excuses meer over!
Ik zelf heb gelukkig nooit angst gehad om te bevallen. Mijn man heeft er nooit zoveel over gezegd. Wat ik wel erg irritant vond is dat familieleden zeiden dat ie vast flauw zou vallen omdat dat ook was gebeurd toen zijn verstandskiezen getrokken waren. Nu vind ik het baren van een kind en het trekken van kiezen een hemelsbreed verschil maargoed. Op het moment dat het zover was heeft ie mijn hoofd met een washandje af gedaan en af en toe een slokje water gegeven. Hij is er al die tijd bij geweest en als toen de gyn zei, kijk je kunt het hoofdje zien en jullie kindje heeft haar, stond ie er met zijn neus bovenop om te kijken. Zelfs toen er een knip gezet moest worden en de vacuum er aan te pas kwam heeft ie dat gezien zonder wit weg te trekken en flauw te vallen! En dat voor iemand die werd weggelachen door familieleden. Hij heeft me geweldig gesteund.