Hoi, Ben benieuwd naar jullie ervaringen met het begin van de bevalling. Verloren jullie eerst de slijm(prop) of heb je dat niet opgemerkt? Kan je je slijmprop ook verliezen nadat je vliezen gebroken zijn? Of kan je eerst weeen hebben en daarna je slijmprop verliezen? xx
Volgens mij kan een bevalling op drie manieren beginnen; - het verliezen van de slijmprop, - het breken van de vliezen of - het krijgen van weeen. Ik kreeg 'gewoon' weeen, en pas een paar uur later braken mijn vliezen.
Slijmprop wilt niet altijd iets zeggen he Ik ben het 3 weken geleden verloren en kleine is er nog steeds niet Kan nog dagen/weken duren als je dat verliest. De bevalling begint altijd bij weeën of gebroken vliezen (dan weet je dat je je kindje binnen 48 uur ziet)
Hier eerst dat -gatverdamme ranzig woord en ding...- donderdagavond. Echt, wie komt er op het woord 'slijmprop... brrrr Zaterdag om een uur of 7 's avonds weeen...
Bij mij braken de vliezen ineens, toen ik 36w2d zwanger was. Een dag later begonnen de weeën, zonder enige aankondiging en meteen al heel heftig, en 2,5 uur later had ik onze kleine meid in m'n armen.
Ik heb eerst weeen gekregen en nooit een slijmding gezien. Haha valhalla, ik vind het ook zo'n smerig woord.
Hier eerst weeen. 4 uur later zijn de vliezen spontaan gebroken. En 6 en half uur later hield ik ons kindje in de armen.
bij mij zijn bij alle 3 eerst de vliezen gebroken, bij de eerste 2 begonnen de weeen meteen nadat de vliezen gebroken waren. bij de jongste lieten de weeen even op zich wachten. groetjes diana
hahaha, kunnen we er niet een mooi woord op verzinnen? Een ranzig iets blijft het toch wel, maar dan met een hele mooie benaming . Verlies "hem" trouwens sinds vrijdag in delen. Nog geen weeen en mijn vliezen zijn ook nog niet gebroken.
bij mij eerst slijmprop, toen weeen, en tijdens de weeen hebben ze mijn vliezen gebroken. toen kwam ons eerste wereldwondertje
Bij mn eerste begonnen de weeen, daar ben ik waarschijnlijk wakker van geworden. Ben naar de wc gegaan en daarbij kwam meteen de slijm prop mee. En de vliezen zijn gebroken door de VK. Bij de tweede kreeg ik weeen...nooit n slijmprop gezien en de vliezen zijn weer gebroken door de vk. Ben benieuwt wat er dit keer gaat gebeuren
Nou, nu kan ik hem wel beantwoorden. Vrijdag tot en met maandag mijn slijmprop in delen verloren. Op maandagavond zijn mijn vliezen gebroken. Weeen heb ik niet, die krijg ik donderdagochtend in het ziekenhuis van een spuitje . Maar dan zet het wel eindelijk door
Hmm.. hopen dat ze heel snel vanzelf komen! Die van dat spuitje schijnen niet zo erg fijn te zijn... Hier nog niets te bekennen...