Hai allemaal, ik zit vandaag vol vragen Wij hebben gisteren de box van onze kleine weggehaald en daar is een leuk tafeltje/speelbankje voor in de plaats gekomen. Ik ben er helemaal blij mee, maar het is best een donker plekje, dus 'savonds of s'ochtends vroeg kan hij er niet echt lekker spelen. Dus, nu ben ik op zoek naar een leuk lampje voor wat extra licht in het hoekje. Enige eis die ik heb is dat het lampje in ieder geval tegen een stootje moet kunnen. Snoerloos (dus op batterijen/met adapter) zou ook wel een pluspunt zijn, maar aangezien er een stopcontact in de buurt zit is dit niet heel belangrijk. Hebben jullie briljante ideeen?
Hoi, Leuke vraag. Ook weer een nieuwe fase, geen box meer, maar een mooi tafeltje. Dat komt hier binnenkort ook. Leuke lampjes te over. Weet het budget niet of hoe je interieur eruit ziet en ik zie dat de post al wat ouder is, dus misschien heb je al wat gevonden. Er zijn van die snoerloze paddestoellampjes te koop. Zag ze nog bij de Kruidvat laatst. Maar eigenlijk zijn er vele leukere lampjes te koop. Een paar voorbeelden: konijn Lamp Nachtlampje voor de Kinderkamer met Led Verlichting ? 9.95. -Dreumesenzo.nl Paddestoel Lamp Groen. Sprookjeskamer Figuurlamp in Groen ? 32.95 -Dreumesenzo.nl lamp liggend hert heico | ilovespeelgoed.nl lamp dinosaurus heico | ilovespeelgoed.nl houten lamp Auto Ferm Living | lampen & kandelaars | Sid & Liv en omdat er staat dat je een klein draakje hebt : Nachtlampje oplaadbaar Draak - webshop van Babyspeciaalzaak Babyplezier Eindhoven Kijk ook eens op Kidskamers voor inspiratie. Ontzettend leuke site. Veel shopplezier!
Wij hebben deze op het speeltafeltje: FRYEBO Led-tafellamp, turkoois - turkoois - IKEA Snoer kan er af, er zitten oplaadbare batterijen in.
let op dat ie niet heet word dan als je het op de tafel erbij zet... anders kan hij zich verbranden... wij hebben deze boven zn speelhoek: Stopcontact lamp online kopen op Kijkshop.nl kan hij zelf niet bij maar geeft wel veel licht...
Ja heel belangrijk om op te letten inderdaad. Dat lampje van ikea, wat ik eerder postte, wordt niet heet.