Ik ben erg ontdaan. Gisteren echo gehad. Daarop was duidelijk een bult te zien op het ruggetje van mijn kindje. Ik zei nog tegen de echoschopiste; is dat geen open ruggetje. Nou, zegt ze, de beentjes bewegen heel goed en dat zie je dan vaak niet bij een open ruggetje. Toch was ik niet gerust. Vanochtend gebeld, door de echoscopiste en ze had overlegd met collega's. Ik word doorgestuurd naar het ziekenhuis en word onderzocht door de gyneacoloog. Het is volgens hen een a typisch beeld. Ik ben zo verdrietig en onzeker.
Ik kan me voorstellen dat je er niet gerust op bent. Gelukkig kan je vandaag al terecht zodat je niet lang in onzekerheid hoeft te zitten Ik wil je wel heel veel succes wensen en hopelijk valt het mee
Ik duim voor je dat alles goed is....en ook lekker zo'n echoscopiste....niks aan de hand volgens haar.
Dag lieve dames. Tja, het is eigenlijk nog steeds onzeker. De ene gynaecoloog twijfelde of hij wel iets zag. Vorm van hoofdje (banaan vorm ) en een opening hoog in de rug. Hij had het over waterhoofd, zwangerschapsafbreking en allerlei andere dingen. De andere gynaecoloog die toevallig later binnen kwam heeft ook gekeken en was een stuk positiever. Die zag echt niets. Daarom ben ik doorgestuurd naar Nijmegen dinsdag. Daar gaan we verder kijken met betere apparatuur. Pffffff, wat een onzekerheid. Houd jullie op de hoogte.
Hè jakkes, nou ja hoe moeilijk ook probeer positief te denken, als er echt iets was hadden ze het beide wel gezien toch?
He jakkes nog steeds onzekerheid Heel veel Sterkte ik kan me voorstellen dat het aan je vreet die onzekerheid
Pff, dat is wel een heel verschil van opvatting tussen de gyns Vervelend dat je nu nog steeds geen duidelijkheid hebt.! Heel veel sterkte alvast voor dinsdag!