hallo, Ik vraag mij constant af of dat ik nu zwanger ben of niet. Wat langer geleden dan 2 maanden moest ik eigenlijk ongesteld worden, tot vandaag is dit nog steeds niet gebeurd. Terwijl ik dus al 2 keer ongesteld moest zijn. Nadat ik de eerste keer merkte dat ik niet ongesteld werd heb ik na een weekje 2 testen gedaan, allebei negatief. Toch kreeg ik gevoelige borsten, witte afscheiding en soms misselijkheid. Een week later, had ik opeens rare steekjes, toen ben ik naar de wc geweest en daar lag toen een grotere bloedprop. Hierna alleen nog een beetje bruinige (afscheiding). Mijn vriend en een vriendin van mij vertelde dat dit een miskraam kan zijn. : Tot op heden ben ik dus steeds niet ongesteld geweest en op dit moment heb ik weer witte afscheiding, soms wat misselijkheid, meer last van mn onderrug en een wat dikkere/opgezette buik. Maar ik heb 2 weken geleden nog 2 testen gedaan en deze waren ook allebei negatief. Mijn vriend beweert dat ik waarschijnlijk zwanger ben, ik weet het niet. Want ik heb meerdere onderwerpen gelezen, waar stond dat je niet gelijk zwanger hoeft te zijn als je deze verschijnselen hebt. Wat denken jullie.. : groetjes, dayenne
Hoi Dayenne, misschien is het handig om naar de huisarts te gaan? deze kan dmv bloed kijken of je zwanger bent of niet.
War vervelend voor je Kan het zijn dat je net gestopt bent met de pil want daar kan je cyclus nogal van slag door raken. Ik vind dat je voorzichtig moet zijn met het gegeven "miskraam", je kunt daar pas van spreken na een positieve test. Ik zou naar de huisarts gaan, misschien kan hij je cyclus weer op gang helpen