Bang voor buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ninabo1988, 11 okt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.981
    15.609
    113
    Nabij Utrecht
    #21 RoGiJuLi, 19 okt 2023
    Laatst bewerkt: 19 okt 2023
    Ik zou eens laten onderzoeken waarom het fout gaat. Wellicht is er een onderliggend chromosoom probleem of "matchen jullie niet lekker samen" waardoor het langer duurt en vaker misgaat.

Ps, nee geen vk achtergrond. Enkel veel kennis opgedaan her en de in de loop der jaren.

Ninabo1988 vindt dit leuk.
  2. Ninabo1988

22 jan 2023
    75
    33
    18
    Vrouw
    Jawel klopt maar 50 stijging in 5 dagen vinden ze wel een zwangerschap dat zichzelf afbreekt, welke locatie ook. Er waren geen aanwijzingen voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap tot nu toe maar ik hou het in de gaten, over 1,5 week weer bloedprikken

3. Minimensje83

Minimensje83 Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.757
    1.067
    113
    Vrouw
    Zuur zeg :( hier ook 4 miskramen in een jaar. Ze vonden niets bijzonders, was wel 38/39 jaar. We hebben geen chromosomenonderzoek laten doen omdat we toch geen medische molen in wilden. Maar er is wel sterk vermoeden dat er iets is met x chromosoom bij mannen in familie van partner. Uit de mannen zijn namelijk 9 jongens en 0 meisjes voortgekomen. Deze zwangerschap gaat eindelijk goed en je raadt het al … het wordt jongen nummer 10. Alle schoonzussen ook miskramen (en die zijn jong). Dus als je wilt zou je het altijd eens uit kunnen laten zoeken.
    Sterkte voor nu!

4. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.828
    8.484
    113
    Vrouw
    Chromosomenonderzoek is dmv bloedonderzoek en dus niet heel belastend. In Duitsland kun je trouwens zonder dat je daar verder behandeld wordt onderzoek laten doen (NK en plasmacellen onderzoek, veeel uitgebreider labonderzoek, chromosomenonderzoek dus en nog wel meer) alleen is dit dan wel voor eigen kosten. De artsen spreken gewoon Nederlands dus dat is ook fijn maar ik kan me voorstellen dat het aanvoelt als veel gedoe om daarvoor naar Duitsland te gaan hoor.

Deel Deze Pagina